xantus Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Min dator är extremt seg ner det gäller att ladda ner filer m.m! Den ligger runt 50/kbs. Vet ej vf. Har funderat på om det är för att jag har 4 användare på datan.. :/ plx hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Kan bero på ditt internet, hur snabbt har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 27 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Jag vet ej.. Men det går rätt snabbt. MIna kompisar har mycket söligare internet men det går snabbare att ladda hem :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 (redigerat) Kan vara att din brandväg blockerar stället där du hämtar filerna. Annars kan du ju ta bort några användare om du vill, datorn går snabbare om du har färre användare. Redigerat 27 Januari 2008 av Crys Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Kolla på speedtest.net vilken hastighet du har där. Det kan bero på att brandväggen blockerar eller att sidan du laddar ner från har dålig upladning men jag tror på det först alternativet. Men det beror nog inte på hur många användare förutom om du använder alla kontona samtidigt och laddar ner från alla samtidigt då förstås. Men du kan även pröva Portfoward. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.