Hoppa till innehåll

Vilken Färg Tycker Du Är Coolast På Nintendo Ds


zazaza

Rekommendera inlägg

  • Svar 66
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag tycker att du ska köpa ett orginal. för light blir det bara en massa märken på när man håller i den. o den är inte så skön att hålla i. jag vet inte om den finns i svart men du kan ju kolla on det finns. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilken färg tycker du är coolast på ditt nintendo ds det jag tycker är svart och silver men jag vet inte vilket jag ska köpa .Vad tycker ni? jag ska köpa och vilket nintendo ds tycker du att jag ska köpa orginal eller lite.

det var ju nödvändigt att lägga till en bild på ronaldo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp inte orginal köp ett Lite dom har bättre skärpa håller bättre och det är bättre ljud, dom har mera ljus och mkt mera för bättrat + att det sklijer bara runt 400/500 kr i pris.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp inte orginal köp ett Lite dom har bättre skärpa håller bättre och det är bättre ljud, dom har mera ljus och mkt mera för bättrat + att det sklijer bara runt 400/500 kr i pris.

För det första så skiljer det typ ingenting i pris, absolut inte 400-500 kr...

 

Och jag tycker att du som frågade ska köpa en Nintendo DS, för de är HÅLLBARARE. Resten är i princip likadant som Lite, förutom att Lite har bättre ljus. Men man behöver inte starkare ljus än vad det är på Original, så det är inga problem.

 

favole, du kan inte säga att Lite har bättre skärpa, för det är exakt samma. Man kan dock uppleva det som det eftersom att det är bättre ljus. Ljudet är likadant (om du nu inte mot förmodan spräcker högtalarna ^^). Och vad är det för andra saker som är bättre på Lite påstår du? Det enda som skiljer i övrigt är utseendet och storleken. Och att Lite är gjord i plast, som INTE är hållbarare som du verkar tro...

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...