Gäst EDOBEM Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 då köper jag det då jag köper nintendo ds lite då då köper jag ds lite svart dåHar du ingen egen vilja?du har ändrat dig 3 ggr till det den precis över dig har skrivit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 3 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 jo det har jag faktiskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 köp ett psp istället ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 3 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 hur mycket kostar ett psp då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 PSP: 1600 och uppåt Köp Nintendo ds Lite. Nintendo DS (original) är bara ful och klumpig. Och jag blir inte påverkad av vad jag själv har eftersom jag inte har något av dem ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nintendo100 Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 svart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 4 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 varför gilar ni så mycket lite och inte orginal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Lite med svart färg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 varför gilar ni så mycket lite och inte orginal Som sagt, original är klumpig och ful. Lite har bättre bakgrundsbelysning på sina skärmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 4 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 det verkar vara många som gillar mest nintendo ds lite svart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 3 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 köp ett psp istället ;) jag gillar mer ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 ds lite, svart ; ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg