w4nkarN Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 ;D Lite kritik? http://data.fuskbugg.se/skalman01/firsttutorialever.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Du kan ju se till att hitta en snygg effekt innan du gör en tutorial. Det är liksom inte så många som vill använda sig av tutorialen om resultatet är fult... :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Du kan ju se till att hitta en snygg effekt innan du gör en tutorial. Det är liksom inte så många som vill använda sig av tutorialen om resultatet är fult... :cry:Sorry IroN men jag måste hålla med Mumutio för fullo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 27 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Du kan ju se till att hitta en snygg effekt innan du gör en tutorial. Det är liksom inte så många som vill använda sig av tutorialen om resultatet är fult... :cry:Jag tycker Rörelse oskärpa ovanför en render är en snygg effekt. Sedan att få färgen att passa. Om man är n00b är den iaf bra. Enligt mig själv iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Folk vill inte ha tutorials för att göra dåliga signaturer, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 f*n så sunkiga alla är. Ge honom lite konstruktiv kritik för böveln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 f*n så sunkiga alla är. Ge honom lite konstruktiv kritik för böveln. Inte så lätt när man har sagt åt honom att sluta photoshoppa, kan inte komma på ngt bättre tips. Men du kan ju ge honom lite bra kritik ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 f*n så sunkiga alla är. Ge honom lite konstruktiv kritik för böveln. Inte så lätt när man har sagt åt honom att sluta photoshoppa, kan inte komma på ngt bättre tips. Men du kan ju ge honom lite bra kritik ;) Okej,- Gör om, gör rätt. IroN: Träna lite mer på photoshop innan du gör en till Tutorial. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 29 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Okej. Jag gjorde den mest för jag var avundsjuk på JETMonkey för han gjorde en :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Okej. Jag gjorde den mest för jag var avundsjuk på JETMonkey för han gjorde en :unsure: Hah! Du avensjök på mig!:lol: du är sjukt mycke bättre än mig! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Omg, ska ni ha ett kramkalas också eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Jetmonkey ett tips posta inte din här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.