Mezox Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Killen e bara 11, han e typ lika bra som mig när jag var 11, keep it up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Killen e bara 11, han e typ lika bra som mig när jag var 11, keep it up. Nej Mezox, när du var 11 var du ungefär dubbelt så bra, när du va 13 ägde du i princip forumet x) + att du lärde mig det mesta jag kan :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 En dålig tutorial tycker jag! inte för att jag kan gör en själv då men ändå.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst little_eye Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Joo jag tyckte den var rätt snygg :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 För det första, lär dig nån snygg effekt före du gör en tutorial, för det andra, rendern smälter inte in, för det tredje, jag gillar inte texten. Btw, jag kunde nog med photoshop när jag var 11 för att vara bra, så visst kan man kunna Photoshop bra vid den åldern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 hemskt, sorry kid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.