Danne_Hawk Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 (redigerat) Tja, Jag e enormt kär i världens finaste tjej. Jag har börjat känna henne ganska bra, och jag skulle fråga henne om hon ville gå på bio lr nått om jag inte låg i denna knepiga situation. En av mina polare e kär i samma brud. Vi snackar om henne ofta och båda vet att den ene gillar henne. Hon har själv sagt att hon inte e kär i min polare men gillar honom och vill vara kompis med honom. Hon vet att jag gillar henne. Men jag vene vad jag ska göra nu. Ibland verkar det som om hon e kär i min polare och ibland inte. Jag vill fråga henne, men det känns så fel när min kompis har varit med henne själv några gånger, även fast det inte har hänt nått emellan då. Är det nån som har varit i en sån här situation och i så fall, hur löste det sig? Eller är det någon som har något tips om vad jag kan göra? Kärlek i knepigt ibland :rolleyes: Redigerat 27 Januari 2008 av Danne_Hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Jadu.. jag har ingen erfarenhet av just en sån här situation. Men om hon säger att hon inte är kär i din polare så får du väl helt enkelt lita på at tdet är sant och sen bara fortsätta umgås med henne :] ..och kärlek är alltid knepigt, nästan iaf ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 (redigerat) Jag har varit med om ett par sådana här situationer. Ibland har jag fått tjejen och ibland har mina polare fått dem. Några gånger har det även hänt att jag och någon polare har varit på någon liten fest med två eller tre tjejer där vi gillar en av dem och har delat på henne. Alltså bara hånglat med henne, eller så har någon fått göra lite mer med henne. Redigerat 28 Januari 2008 av Dretskit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Tja, ja måste säga, som antagligen många kommer att säga, passa på, nu. egen efarenhet, om tjejen gillar dej mer o du inte passar ppå eller låter han vissa att hon skulle få dt bättre med honom i fråga så.. byebye tjejen... passa på när du har övertaget, allt i tillåtet i krig, kärlek.. sägs det,,,, ändå får man inte döda... hmm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne_Hawk Skrivet 28 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Tack för svaren, men han e en schysst polare. Plus att jag inte har övertaget utan det e han=/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Tja då gäller dt att vara snabb, oÔ :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Tack för svaren, men han e en schysst polare. Plus att jag inte har övertaget utan det e han=/ Bjud henne på bio. Berätta sedan för henne hur mkt du gillar henne. Även om hon vet det är det mer övertygande om hon hör det från dig. Det bärsta som kan hända är att hon säger nej :) Lycka till!! Berätta gärna sen hur det gick :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Ge din vän en fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 ge 50 öre åt din kompis och så kan du väl gå och hångla med den där tjejen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskarpontus Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 mm för meg men hon sa nej :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne_Hawk Skrivet 4 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Nu har hon sagt igen att hon bara vill vara kompis med han, så nu ska jag göra något. Fast nu e min fråga, Vad ska jag göra? Bjuda på bio första gången, känns lite väl.... Plz ge mig några förslag vad jag kan göra <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banthafooder Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Om jag va henne o du bara kommer fram o frågar henne om ni ska gå på bio skulle jag bli lite skrämd. Innan du bjuder henne på bio så ge en hint om vad du tycker tex säg att hon har har fina jeans eller nått och va allmänt snäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.