Hoppa till innehåll

Cs 1.6 > Färgade Highfps-modeller


Desajn
 Dela

Rekommendera inlägg

Ni kan aldrig bli vacbannade för färgade modeller. Men akta er för cuper som ni måste ta screenshots på.

 

Här kommer mina färgade highfps-modeller för er som har ett handikapp och inte kan se original gubbarna på cs. Skickar även med färgade handgranater, flash, c4, och deffkit. Och avinstallation.

 

Modellerna:

 

Ct = Blåa med ljusblåa huvuden.

T = röda med gröna huvuden.

Handgranaten är orange. (He)

Shockgranaten är ljusblå. (Flash)

Rökgranaten är ljusgrön. (Smoke)

C4:an är grön. (bomben)

C4 paketet är grönt. (Backpack)

Deffkittet är grönt. (Deffkit)

 

En bild på dom 3 olika sorterna:

 

http://pici.se/thumbs/t_KaUKFriMm.gif

 

Ni/du kan ladda ned det: Här

Redigerat av Desajn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Akta awp;n nu...

 

Något tråkigt med folk som inte kan lira med originala cs utan behöver massa handikap.. riktigt dåligt och riktigt tråkigt för oss som spelar normalt. De olika modellerna är för mer "realistisk" känsla, dock är cs inte det ändå men men. Och IRL så finns camoflagh (stavning? har för mig det är så) och det används även då i CS. Olika maps, olika textures. Om du nu spelar Customs och lirar fett oseriöst så får är de väl synd, för där är oftast textures customs också. Anpassa er då till det och ladda inte ner massa models som dessa. KK?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du nu är så mycket för original, så bör du inte köra med cpl gui:s och sådant med. För det är ju inte heller original, och då får man ju inte den riktiga känslan i original, med mera. Detta gjorde jag för dom som inte har så bra syn och för träning att träffa rätt i skallen på folk. Dock använder jag det aldrig.

 

Men som sagt, det är helt upp till var och en, om man vill använda det eller inte :)

Redigerat av Desajn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du nu är så mycket för original, så bör du inte köra med cpl gui:s och sådant med. För det är ju inte heller original, och då får man ju inte den riktiga känslan i original, med mera. Detta gjorde jag för dom som inte har så bra syn och för träning att träffa rätt i skallen på folk. Dock använder jag det aldrig.

 

Men som sagt, det är helt upp till var och en, om man vill använda det eller inte :)

Om alla i på en server har exakt, EXAKT samma saker så är det okej men ifall vi säger, 2 av 10 har det så är det inte okej.

 

Aja, skulle bara säga det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...
Gäst nicke02

Om du nu är så mycket för original, så bör du inte köra med cpl gui:s och sådant med. För det är ju inte heller original, och då får man ju inte den riktiga känslan i original, med mera. Detta gjorde jag för dom som inte har så bra syn och för träning att träffa rätt i skallen på folk. Dock använder jag det aldrig.

 

Men som sagt, det är helt upp till var och en, om man vill använda det eller inte :)

Om alla i på en server har exakt, EXAKT samma saker så är det okej men ifall vi säger, 2 av 10 har det så är det inte okej.

 

Aja, skulle bara säga det.

 

Men ge fan att klaga...Bra gjort Desajn

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...