ArgSnickare Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Skrivet 12 Maj 2008 Man tackar man tackar :D Fast vi får sluta skriva i denna tråden nu innan vi får varningar om att vi skriver offtopic :D Det är väl inte off-topic? vi snackade ju om våra spartan gubbar :D
xSaaamii Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Skrivet 12 Maj 2008 Man tackar man tackar :D Fast vi får sluta skriva i denna tråden nu innan vi får varningar om att vi skriver offtopic :D Det är väl inte off-topic? vi snackade ju om våra spartan gubbar :D Ja iförsig Spartan Äger ;)
Reaper01 Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Skrivet 19 Maj 2008 Man tackar man tackar :D Fast vi får sluta skriva i denna tråden nu innan vi får varningar om att vi skriver offtopic :D Det är väl inte off-topic? vi snackade ju om våra spartan gubbar :D Ja iförsig Spartan Äger ;) om spartan äger vet jag inte....Sangheili(Eliter) är mycket coolare än Spartans
PussyCat Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Skrivet 27 Maj 2008 Spartan med full Hayabusa, såklart.Japp. (= Självklart.
asabrasa Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Skrivet 4 Juni 2008 jag lör helst med elite för jag diggar hans utsende och btw hur f*n får man katana? men kör just nu med spartan head hayabusa r sh sec l sh sec body hajabusa
garkan Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Skrivet 4 Juni 2008 (redigerat) SPARTAN! HELM:HAYABUSA SHOULDER-L:HAYABUSA SHOULDER-R:HAYABUSA BODY:HAYABUSA btw hur f*n får man katana? Du får alla gamerscore av spelet om du lirar 360 .. i pc vet jag inte. Redigerat 4 Juni 2008 av garkan
xSaaamii Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Skrivet 5 Juni 2008 SPARTAN! HELM:HAYABUSA SHOULDER-L:HAYABUSA SHOULDER-R:HAYABUSA BODY:HAYABUSA btw hur f*n får man katana? Du får alla gamerscore av spelet om du lirar 360 .. i pc vet jag inte. Oftopic: Halo3 finns bara till 360 om det inte är crackat.
xpliT Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Skrivet 12 Juni 2008 Hayabusa är noob armorn xD Jag kör med: Hjälm: Security L Shoulder: Mark V R Shoulder: Security Body: C.Q.B Katana: Använder om jag inte har Security hjälmen. När jag kör S.W.A.T så använder jag: Hjälm: Ascetic L Shoulder: Assault R Shoulder: Assault Body: Combat
Viruz256 Skrivet 10 November 2008 Rapport Skrivet 10 November 2008 Lätt Spartan... Elite är så j*vla fula!
Rekommendera inlägg