ArgSnickare Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Man tackar man tackar :D Fast vi får sluta skriva i denna tråden nu innan vi får varningar om att vi skriver offtopic :D Det är väl inte off-topic? vi snackade ju om våra spartan gubbar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Man tackar man tackar :D Fast vi får sluta skriva i denna tråden nu innan vi får varningar om att vi skriver offtopic :D Det är väl inte off-topic? vi snackade ju om våra spartan gubbar :D Ja iförsig Spartan Äger ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Man tackar man tackar :D Fast vi får sluta skriva i denna tråden nu innan vi får varningar om att vi skriver offtopic :D Det är väl inte off-topic? vi snackade ju om våra spartan gubbar :D Ja iförsig Spartan Äger ;) om spartan äger vet jag inte....Sangheili(Eliter) är mycket coolare än Spartans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Aldrig ;) Spartans är coolast :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Spartan med full Hayabusa, såklart.Japp. (= Självklart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 jag lör helst med elite för jag diggar hans utsende och btw hur f*n får man katana? men kör just nu med spartan head hayabusa r sh sec l sh sec body hajabusa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 (redigerat) SPARTAN! HELM:HAYABUSA SHOULDER-L:HAYABUSA SHOULDER-R:HAYABUSA BODY:HAYABUSA btw hur f*n får man katana? Du får alla gamerscore av spelet om du lirar 360 .. i pc vet jag inte. Redigerat 4 Juni 2008 av garkan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 SPARTAN! HELM:HAYABUSA SHOULDER-L:HAYABUSA SHOULDER-R:HAYABUSA BODY:HAYABUSA btw hur f*n får man katana? Du får alla gamerscore av spelet om du lirar 360 .. i pc vet jag inte. Oftopic: Halo3 finns bara till 360 om det inte är crackat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Spartan, full Hayabusa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Hayabusa är noob armorn xD Jag kör med: Hjälm: Security L Shoulder: Mark V R Shoulder: Security Body: C.Q.B Katana: Använder om jag inte har Security hjälmen. När jag kör S.W.A.T så använder jag: Hjälm: Ascetic L Shoulder: Assault R Shoulder: Assault Body: Combat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 jag är spartan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Lätt Spartan... Elite är så j*vla fula! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg