Apex Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Brukar växla men oftast är det spartan med vanlig mark VI som gäller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5emtio4yra Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Spartan, ofc. Helmet: MARK VI (tror jag att den heter.) L Shoulder: E.O.D R Shoulder: E.O.D Body: E.O.D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Elites är ju supersexiga. :P Kör som en sån iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrippLE Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Spartan. Dels för att de är mindre. Funderar dock på att börja köra som Elite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Spartan: Helmet: Hayabusa Left Shoulder: Scout Right Shoulder: Hayabusa Body: E.V.A Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 brukar köra som elite, dem ser ganska coola ut :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 kör som spartan oftast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemart Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Kör både som spartan och elite. Mest elite. (När jag kör som elite) Head:Commander Body:Flight Left Shoulder:Astesic eller vad den nu heter. Right Shoulder:Commander. Färger när jag kör som elite. Body: Lite gul och grön. Blänker nästan om man kör på sandtrap. Shoulders: Röda Emblen när jag kör som elite. Backround:Blam 1/Vit Emblen:Crossed Swords/Blåa (När jag kör som spartan) Head:ODST Body:Mark VI Left Shoulder:Mark VI Right Shoulder:Mark VI Färger när jag kör som spartan. Body:Svart Shoulders Svart. Emblen när jag kör som spartan. Backround: Ingen Emblen:Ingen Spelar som en riktig ODST soldat nästan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Kör alltid som spartan; Helmet: Hayabusa Shoulders: Hayabusa och Scout Body: EVA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg