Magdis Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Hjälp! Jag har fastnat i vattentemplet p.g.a att jag var dum nog att hoppa ner från en platå (dit man alltså inte kommer upp nu) med ett vattensänkning/höjningsmärke utan att spela Zeldas Lullaby. Nu kommer jag inte fram till någon plats där man kan sänka eller höja vattnet. Vattennivån är i mittenläge nu men det skulle ha varit på högsta nivån om jag skulle klara att gå vidare. Jag har varit överallt dit jag kan komma men inget funkar. Är det helt kört nu eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Nej det är aldrig kört helt. Men jag tror att man ska in i mittenrummet och hookshoota sig upp till toppen och sen gå ut genom dörren och spela ZL Var sålängesen jag spelade så kommer inte ihåg helt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 29 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Det löste sig till slut. Dumt att jag fick för mig att det skulle va kört....kan ju inte va den enda som gjort en miss i spelet o det vore ju konstigt om man inte skulle kunna komma vidare bara för det. Men ibland blir det tilt i huvet när man spelar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sibuna Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Hjälp! Jag har fastnat i vattentemplet p.g.a att jag var dum nog att hoppa ner från en platå (dit man alltså inte kommer upp nu) med ett vattensänkning/höjningsmärke utan att spela Zeldas Lullaby. Nu kommer jag inte fram till någon plats där man kan sänka eller höja vattnet. Vattennivån är i mittenläge nu men det skulle ha varit på högsta nivån om jag skulle klara att gå vidare. Jag har varit överallt dit jag kan komma men inget funkar. Är det helt kört nu eller? Tjena.! Du råkar visst inte ha någon spel-manual för spelet? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Hjälp! Jag har fastnat i vattentemplet p.g.a att jag var dum nog att hoppa ner från en platå (dit man alltså inte kommer upp nu) med ett vattensänkning/höjningsmärke utan att spela Zeldas Lullaby. Nu kommer jag inte fram till någon plats där man kan sänka eller höja vattnet. Vattennivån är i mittenläge nu men det skulle ha varit på högsta nivån om jag skulle klara att gå vidare. Jag har varit överallt dit jag kan komma men inget funkar. Är det helt kört nu eller? Tjena.! Du råkar visst inte ha någon spel-manual för spelet? ;) Lol, nej, han har ingen fuskbok till spelet som du! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg