bisa Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Jag behöver hjälp med att klara av banan "Bowser in the dark world"!!! Hur kan man ta liv av sköldpaddan med taggar på skalet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 vilken sköldpadda?:S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Jag behöver hjälp med att klara av banan "Bowser in the dark world"!!! Hur kan man ta liv av sköldpaddan med taggar på skalet? Ta hans svans och använd pennan och "rita cirklar" flera varv och sen tryck på A-knappen och så ska han träffa bomben. (Stora runda grejer med taggar.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jeng Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Själv tycker jag att det är jobbigt och använda pennan . Det går också bra att snurra runt honom med Styr "Knappen" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Men det går saktare..... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Men det går saktare..... <_<Det gör det och det är ännu jobbare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Ähum, vet du inte vad Super Mario är för något? Du borde ha hörtalas om Bowser. Detsutom är han varken en sköldpadda eller drake; Han är en Royalkoopa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Det är mycket lättare med pennan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Ähum, vet du inte vad Super Mario är för något? Du borde ha hörtalas om Bowser. Detsutom är han varken en sköldpadda eller drake; Han är en Royalkoopa! Han är en "påhittigt" sköldpadda! En sköldpadda med taggar och horn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Ähum, vet du inte vad Super Mario är för något? Du borde ha hörtalas om Bowser. Detsutom är han varken en sköldpadda eller drake; Han är en Royalkoopa! Bowser är king of koopas.har inte spelat super mario 64 på länge (på min dator) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariofan96 Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Men det går saktare..... <_<Det gör det och det är ännu jobbare... sant. ett tips: lägg ds:et på sidan med abxy mot dig. håll vänster pekfinger på a och rita cirklar runt din gubbe. det är svårt att tajma när du ska trycka på a vilket du ska göra härnäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg