Red_fox2 Skrivet 30 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 men bara teoretiskt sett sett utan djupare tankar..vilken klass brukar toppa damage metere listan när kör instanser? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 warlocks och hunters, kanske mages också vet inte riktigt vem som brukar ligga först i våra raids :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 Dom som nukear fett är ju Warlocks och Mages samt Rogues. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Raser spelar ingen större roll, men välj tre som använder olika typer av armor. Tips: 1 Hunter 1 Paladin 1 Mage Eller liknande. Välj alliance, roligare ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillCrespo Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Jag skulle rekommendera En Warrior en priest och slutligen en Mage. Ni vet, tank, heal och stark dps, föredrar då mage framför rogue :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 I mina raids brukar warlocks ligga på toppen, eller warrior, sen strax efter kommer hunters/mages. Men det är olika på hur bra gear/skills man har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 (redigerat) blir iaf en lock och en warrior och någon helaer. Vilken ally warrior tror ni blir bäst? nf eller human Nelf Warrior > Human Warrior 1% dodge är mkt i det stora hela. Humans är så j*vla tråkiga att titta på med ~_~. btw, en bra hunter är väldigt bra dps. Redigerat 31 Januari 2008 av Symptom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
H2BH Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 En resto druid En dmg warrior En dmg warlock Dreamteam i 3v3. Ni kanske inte gillar att lira det men, jag svarade bara på din fråga. Det är knappast något dreamteam i 3v3, mitt dreamteam i 3v3 är 3 ele shamans :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 H2BH du har ju helt fastnat i MBoxing =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
H2BH Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 H2BH du har ju helt fastnat i MBoxing =P Ja jag har hållt på ett tag med det :P, men tänkte köra en fresh start på en ny realm och bygga upp allt igen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 RMP Rogue mage priest gogogo! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 RMP är ju det bästa 3v3 teamet just nu, imo. Men Rogue Rogue Lock är det mest 'styliga', så välj det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg