Spliffor Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Har alltid toppat dmg med min enhanc shaman även om dom är 3-4 lvlar högre vet dock inte hur det är på 70. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Dvärgar toppar alltid damage, healing och damage taken (samtidigt!). Oavsett vilken klass, pretty nice yeah yeah, NF håller med mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Undead disc priest undead sl/sl lock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 (redigerat) Själv har jag och mina kompisar warrior,priest,mage det är bra. Redigerat 10 Juni 2008 av kerex132 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Dvärgar toppar alltid damage, healing och damage taken (samtidigt!). Oavsett vilken klass, pretty nice yeah yeah, NF håller med mig. Nu har du fel, de toppar bara om de har tomtehattar på sig och är females. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Human, increased weapon skill och racial som ser bättre stealth i 30 sec. Night elf, 1% mer dodge (orly) och shadowmeld (som fick nerf och suger) får man fråga hur shadowmeld var innan den blev nerfad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Human, increased weapon skill och racial som ser bättre stealth i 30 sec. Night elf, 1% mer dodge (orly) och shadowmeld (som fick nerf och suger) får man fråga hur shadowmeld var innan den blev nerfad? Ungefär lika effektiv som stealth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Kunde man röra på sig med shadowmeld pre-nerf? =O nice! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Kunde man röra på sig med shadowmeld pre-nerf? =O nice!nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Kunde man röra på sig med shadowmeld pre-nerf? =O nice! Tror han menade att det var inte så lätt att upptäcka den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 k, tråkigt =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 (redigerat) I min åsikt så skulle Warrior - Paladin - Rogue Tank Healer Dps Vara fett grymt :) Redigerat 13 Juni 2008 av garkan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg