Soad_token Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Tja. Det är så att jag har installerat om cod 4 på min datat och nu när jag försöker spela online så blir jag utslängd pga punkbuster, det säger "lost of keypackets" och så blir jag kickad efter 2 minuters spel...vad göra?! :( Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Det betyder för hög ping. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oksersson Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Om du har windows vista, prova att "kör som adminstratör" . Funkar alltid ! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 31 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Om du har windows vista, prova att "kör som adminstratör" . Funkar alltid ! :DKör redan som det:/Och det kan inte vara pingen för det funkade tidigare, och jag har samma internet uppkopling som tidigare. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CheatingB33 Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Ja det är nog som tyson säger att det är för hög ping... Kolla upp det och testa igen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 2 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Ja det är nog som tyson säger att det är för hög ping... Kolla upp det och testa igen ;) Kollat pingen, det är inte det, har testat igen. Får lite andra felmeddelande också...har provat instalera om spelet, och punkbuster, uppdaterat punkbuster manuellt och provat att spela på olika servrar. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Vart f*n fick ni att det har med pingen att göra ??! Soad, det har nått å göra med diun cd-key, tydligen så blev det fel när du ominstallerade cod4, och därför läser ounkbuster av 2st likadan cd-keys, för du hadde samma cd-key första gången, och den finns kvar i din datorn, typ svårt att förklara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 4 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Vart f*n fick ni att det har med pingen att göra ??! Soad, det har nått å göra med diun cd-key, tydligen så blev det fel när du ominstallerade cod4, och därför läser ounkbuster av 2st likadan cd-keys, för du hadde samma cd-key första gången, och den finns kvar i din datorn, typ svårt att förklara.. Tack, det låter ganska vettigt (till skillnad från ping :S ) Men har du något förslag på hur jag kan fixa detta, förutom att instalera om windows så klart. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banthafooder Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 vet ej om att ändra i nån register fil skulle kunna hjälpa. Maila activison annars och fråga varför det är så här så hjälper nog dom dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.