Apex Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 Jag håller på med en UFO med till san andreas så att man kan see UFOn flyga omkring men för det så behöver jag veta vad dom där flyplanen som man ibland kan se krasha(Stavning?) heter. någon som vet det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 (redigerat) Uppfattade frågan fel, sorry. Redigerat 30 Januari 2008 av Jojjen21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 dom som flyger runt och iBland Krashar i höga saker är. Beagle Rustler Cropduster. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Ska du byta ut dem mot UFOn? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 31 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 dom som flyger runt och iBland Krashar i höga saker är. Beagle Rustler Cropduster. Tackar. Och ja jag tänkte byta ut dom mot ufon det ser roligare ut :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Vart kan man ladda ner dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg