klister92 Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 Hur många wii spel har du jag har nog 6-7 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wiifan1 Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 har 7 wii sports zelda tp super mario galaxy mario & sonic at the olympic games need for speed carbon mario strikers charged fotball spiderman 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 Wii sports Wii play Super mario Galaxy My horse and me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 (redigerat) Jag har bara 4 * Wii Sports *NFSC *GH3 *MASATOG Redigerat 28 Mars 2008 av Sonicman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 jag har mario sonic at the olympic games wii sport table tennis Pokemon battle revelution ska köpa : Metroid prime curuption 3 och SSBB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Super Mario Galaxy Super Paper Mario Mario Strike Charged Guitar Hero III Zelda SSX Blur Sonic and the secret rings Geometry Wars <- fett kul :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 jag har mario sonic at the olympic games wii sport table tennis Pokemon battle revelution ska köpa : Metroid prime curuption 3 och SSBB är pokemon battle revelution roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Metroid Prime 3: Corruption Super Mario Galaxy Mario Strikers Charged Football Mario Party 8 Wii Sports Wii Play Pokemon Battle Revolution Mario And Sonic At The Olympic Games Blazing Angels (Pappa) Spider Man 3 (Brorsan) Rayman Raving Rabbids Sonicman: Antagligen inte för dig eftersom du inte har Pokemon Diamond eller Pearl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 :D Har Excite Truck nu också, grymt najs bil spel :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 har 5 ungefär.. orkar inte titta :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 yo har need for speed carbon också, ska prova senare ;x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MartinMilk Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 ca 15-16 spel har jag just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.