Kuzune Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Wii Sports Zelda: Twilight Princess Metroid Prime 3: Corruption Super Mario Galaxy Mario Kart Wii Super Smash Bros. Brawl Hade även High School Musical: Sing It (det var min syster som köpte det) <_< . Men det såldes snabbt då hon insåg hur dåliga såna spel är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Men orka bry sig hur många spel man har till Wii <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Men orka bry sig hur många spel man har till Wii <_< Ja, kanske inte just mängden. Men att se vad för spel andra spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 (redigerat) Just nu har jag: 1. Super Smash Bros. Brawl 2. Ice Age 2 3. Wing Island 4. Mario and Sonic at the Olympic Games 5. Super Mario Galaxy 6. Wii Sports 7. Wii Play 8. Super Paper Mario 9. Mario Kart Wii. 10. Mario Party 8 Jag har även My Horse and Me (Det var min syster som fick det). Men vi spelar aldrig på det längre. Jag ska inte köpa: Resident Evil 4 och Resident Evil: Umberella chronicles Jag kanske ska köpa: Spyo the Eternal Night och Guitar hero 3 med gittar. Redigerat 9 November 2008 av Pikachu456 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
floyd Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Resident Evil 4 Super Smash Bros. Brawl Twilight Princess Godfather: Blackhand Edition Resident Evil är i princip det enda spel jag spelar just nu, kanske Brawl om man kör med kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Jag har 10 spel. 1. Super Smash Bros. Brawl 2. Ice Age 2 3. Wing Island 4. Mario and Sonic at the Olympic Games 5. Super Mario Galaxy 6. Wii Sports 7. Wii Play 8. Super Paper Mario 9. My Horse and me 10. Mario Party 8 wtf, varför har du köpt de? vad är så kul med att ta hand om en häst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheNewCake Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Jag har en Wii Adapter och kan därför köra live på de spel som tillåter detta spelläget. 1. Wii Sports 2. The legend of Zelda: Twilight Princess 3. Metroid Prime 3: Corruption 4. Mario Party 8 5. Fifa 08 6. Excite Truck 7. Super Mario Galaxy 8. Super Smash Bros. Brawl 9. Mario Kart Wii 10. Big Brain Academy For Wii Spel som jag klarat till 100% av de ovanstående: 1. The legend of Zelda: Twilight Princess 2. Metroid Prime 3: Corruption 3. Excite Truck 4. Super Mario Galaxy (5. Big Brain Academy For Wii 6. Super Smash Bros. Brawl 7. Mario Party 8) De inom parantes, har jag klarat så långt att jag låst upp alla saker. Men att det exempelvis finns vissa Stickers, Trophies eller högre poäng går att få. Följande lista är i hur mycket jag spelar vardera spel, 1 spelar jag mest. 1. Super Smash Bros. Brawl 2. Mario Kart Wii 3. Metroid Prime 3: Corruption 4. The legend of Zelda: Twilight Princess 5. Excite Truck 6. Super Mario Galaxy 7. Big Brain Academy For Wii 8. Wii Sports 9. Mario Party 8 10. Fifa 08 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Jag har 10 spel. 1. Super Smash Bros. Brawl 2. Ice Age 2 3. Wing Island 4. Mario and Sonic at the Olympic Games 5. Super Mario Galaxy 6. Wii Sports 7. Wii Play 8. Super Paper Mario 9. My Horse and me 10. Mario Party 8 wtf, varför har du köpt de? vad är så kul med att ta hand om en häst? Egentligen tillhör det min lilla-syrra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ixam Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Jag har MASATOG SSBB Spyro the eternal night fifa08 fifa09 wii sports super paper mario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 (redigerat) Jag har: Zelda TP Pokemon BR Mario kart Wii Dragon ball Z BT 3 Wii sports SSBB Okami Metroid Prime 3 Redigerat 16 Februari 2009 av AxeMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Nått annat spel med Zelda där man över armborst Det heter Links Crossbow-training. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Har: Wii Sports Wii Play Rayman raiving rabbids GH3 Super Mario Galaxy SSBB Geometri wars Galaxies 7st :o Har även haft TP och surf's up :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.