choopa Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 ungefär 6-7 ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 jag har : wii sports,ssbb,mario kart wii,gh aerowsmith,rrr tv,rrr 1 och 2,wii fit,twilight princess,super mario galaxy,super paper mario,pokemon battle revulotion och kanske något fler men minst 13 :) :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 5 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gozo Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 Har 5 spel!: : : :Wii sports(^^) :SuperSmashBrosBrawl :Guitar Hero Aerosmith :Guitar Hero World Tour :Mario Strikers Charged Football jag har det hundrade inlägget i den här tråden nu=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Förut var det runt 10 bytte sedan innan dom flesta och nu har jag väll en 2-3 spel kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
insanity Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 4 st. Madden Zelda Mario Metroid Prime 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 Tre... D= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Runt 30 spel, orkar inte ta upp alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 16. Vet inte vad dem heter för jag har inte spelat så mycket på Wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 -Wii sports -Wii play -Guitar hero World Tour -Guitar hero Metallica Tror det är alla. Alltså 4 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
secretsonic Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 kanske 25-30 vet ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ROMARIO Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 the mummy och mario fotboll har bara tre och dom är wii sports (\_/) (\_/) (O.O) (> <) /_|_\ (O.O) (> <) /_|_\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.