Aircondition Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 kommer bli över 6500 allt det där tillsammans med chassi, nätagg och annat. Jag vet, men att få en speldator som ska klara de nyaste spelen och de han nämner blir näst intill omöjligt i den prisklassen. palla vara sån datanörd att man kan allt det......Syftar du på mig? I så fall tycker jag seriöst att du är ganska korkad. Det jag skrev var ju egentligen ingenting, bara det mest grundläggande om datorer just nu. Men vad ska man förvänta sig av en P12'a som inte kan ens kan stava till dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Du får en budgetmodell som klarar Crysis på medium för 5000-6000kr om du sätter ihop det själv :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 behöver ingen hjälp nu har hittat ett par bra datorer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Fick min dator för 4000:- som innehåller 2gb ram minne, radeon 8600, Amd athlon 64 x2 dual core processor 4200+. Passar mer än utmärkt till alla spel, kör crysis på 50% high. Satsa på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 inte på internet jag vill köpa en dator i en affär. Speldator för 6000 kronor i affär som ska kunna ta Bioshock? I sådana fall: dröm vidare. Använd sidor som Komplett istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LyxeLL Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 palla vara sån datanörd att man kan allt det...... Ursäkta mig, men kan allt vad? Om man gillar att spela spel så måste man ha en passande dator till dem, utan att någon som du kommer med påhopp som "datanörd". "Palla vara sån fotbollsnörd så man måste kunna sparka på en boll", exakt samma idiotiska logik. Jag håller med lätt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nisen_cool Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 du kan köpa lössa kompenter och lämmna in de hos psxcare där de sätter ihop det, tror att det kostar 500kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.