Hoppa till innehåll

Botting Mm


khsl
 Dela

Rekommendera inlägg

Var inte så säker på det. När jag farmade i Azshara så var det en rogue som farmade, en botrogue. Jag träffade flera andra som farmade där och de visste att hon var en bot, och berättade hur man skulle göra för att få roguen att dö. Jag farmade där i 2 veckor och då var roguen där hela tiden. De flesta gånger orkar inte folk bry sig. Bara gör det på ett ställe som inte är så farmat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej Hej Fuska.Nu.. Jag har precis köpt momo Glider och Dey fungerar perfekt.. Det är nästa inga som har blivit baddade och människor som har kärnat 10 000Kr.. Rekomenderar momo Glider värkligen:D

Tjenare Hallrup.

För att börja med så heter det fuska.se , sen får du ändra avatar

och tredje .. du gör reklam för glider.

Trådskaparen vill ju veta om glider är oriskfullt.

Inte vad glider är..

 

Redigerat av kawar0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej Hej Fuska.Nu.. Jag har precis köpt momo Glider och Dey fungerar perfekt.. Det är nästa inga som har blivit baddade och människor som har kärnat 10 000Kr.. Rekomenderar momo Glider värkligen:D

Tjenare Hallrup.

För att börja med så heter det fuska.nu , sen får du ändra avatar

och tredje .. du gör reklam för glider.

Trådskaparen vill ju veta om glider är oriskfullt.

Inte vad glider är..

 

 

För att börja med heter det fuska.SE

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst XPLOSIV

Hej Hej Fuska.Nu.. Jag har precis köpt momo Glider och Dey fungerar perfekt.. Det är nästa inga som har blivit baddade och människor som har kärnat 10 000Kr.. Rekomenderar momo Glider värkligen:D

Tjenare Hallrup.

För att börja med så heter det fuska.se , sen får du ändra avatar

och tredje .. du gör reklam för glider.

Trådskaparen vill ju veta om glider är oriskfullt.

Inte vad glider är..

 

 

Inte bara om glider är farligt, Det finns ju flera bottar Ex. OpenBot.

 

OT: Dom som åker fast är oftast dom som crackar glider för då är den inte uppdaterad. Och dom som köper glider har den uppdaterat mot att bli bannad. Så om du har köpt glider mindre chans. Och paw, man är inte alltid AFK, man kan ändra...

Sen låter det ganska högt när man får en GM whisper. Så om du glidar och är hemma hela tiden så är chansen mindre. Om du gör andra saker på datorn så kör i Windowed Mode.

Redigerat av XPLOSIV
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Verkar vara väldigt låg risk att bli bannad för botting (desto mera pengar för Blizzard att de väntar ett år och sen bannar en miljon bots samtidigt -.-), när jag spelade i WoW körde flera jag kände ingame med det, och en polares brorsa har på en bot som hoppar varje minut (för battlegrounds) och han har aldrig blivit bannad, en gång när han kom hem så hade gubben slutat though. O.o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bottar som grindar eller levlar: Ganska stor chans att åka fast.

Bottar i Battlegrounds: Mindra chans att åka fast.

 

Tycker dock ingen borde botta, förstör bara för spelet.

Nej, det är tvärt om. Bottar du i BG syns det på direkten då du har flera spelare runt omkring dig, dessutom finns det inget bot program för battleground botting i klass med glider och liknande just nu. (Och det kommer aldrig att finnas)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...