LordFelix Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Hur blir jag till vampyr utan boolprop koden (vill inte riskera datorn för en boolprop) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 6 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Vet ingen ???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 du ska ha nattliv och bli biten av en annan vampyr och för att bli biten måste du skapa en relation med en vampyr och vampyrer träffar du på nattklubbar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuffisss Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 jaaa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Annars kan man väll köpa ett elexir från den där damen med orangea kläder? hon som man kommer till om man ringer dejtservice! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 ja men det är så man inte blir vampyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hemglass95 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Jag vet en annan grej man ska köpa elexiret sen så ska man övertala vampyren till att dricka det funkade för mig 10 gånger man måste ha 50 på översta relationsmätaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg