Nyllet Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 här är alla gubbar det ble lite stort :D Android 16 Defeat Android 16 in story mode as Cell Android 17 Defeat Android 17 in story mode as Picollo Android 18 Defeat Android 18 in story mode as Vegeta Android 19 Defeat Android 19 in story mode as Vegeta Cell Defeat Cell in story mode Frieza Defeat Frieza in story mode Hercule Beat the adept mode of the World Tournament Nappa Defeat Nappa in story mode Raditz Defeat Raditz in story mode Recoome Defeat Recoome in story mode Teen Gohan Defeat Cell as Gohan in story mode The Great Saiyaman Beat the advanced mode of the World Tournament Trunks Beat Perfect Form Cell Complete Vegeta Defeat Vegeta in story mode Yamcha Beat A Cold-Blooded Assasin Zarbon Defeat Zarbon in story mode as Vegeta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Om det e bra så e det nästa spel jag köper. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 23 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 shjyst! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Är det bra då? det måste va ett bra spel jag köpeer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 jag har det men det är ett skit enkelt spel jag klarade det på2-3 timmar.Jag tyckte det var roligt att spela det 1-2 veckor sen tröttnade jag.så det får 2 av 5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Ok,då köper ajg det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 jag fyller 13 den andra maj så det kan vara andvänbart... jag vill nämligen ha dragonball z legacy of goku 1 (gba(ska köpa 2an när jag klarat 1an)) och dragonball z filmen (inte starkast i världen utan den andra tror den hette nåt med "den avgörande striden"lr nåt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fantasy man Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 spelet är ganska lätt men pröva om ni kan klara det på hard B) det är ganska svået då men om ni klarar det så är ni ganska bra :) det tar lite tid :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fantasy man Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 nån som fått alla drak kullor än och nån som vet vad som händer :huh: jag har kört det jette länge men endå har jag inte fått alla :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Det är kul i början men sen tröttnar man när man spelat budokai 2 :) Det är mycket bättre specielt när man vinner över alla man känner ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Jag undrar också vad som händer när man har alla drak kulor! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Jag undrar också vad som händer när man har alla drak kulor! Man får önska sig en kapsel har jag för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg