oksersson Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Köpte crysis härom dagen, grymt spel med grym grafik. Problemet är att jag tyckte det var lite väl dåligt slut, vet nån om det kommer en fortsättning ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Ja, Crysis 2 är under utveckling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Köpte crysis härom dagen, grymt spel med grym grafik. Problemet är att jag tyckte det var lite väl dåligt slut, vet nån om det kommer en fortsättning ? Ladda ner andras banor eller gör din egen med en annan story. Banorna är dock väldigt sällan (aldrig) lika bra som Cryteks, de har ju trots allt jobbat med banorna i minst ett år och de är flera personer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpalimpa4 Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 1 år? Jag tror det är ungefär 2 - 3 år dom jobbade på det! Läste om spelet i PC gamer för 2 år sen, så det är nog mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 "Problemet är att jag tyckte det var lite väl dåligt slut, vet nån om det kommer en fortsättning ? " - nej de är inte ditt problem de är din åsikt. (kände bara att de var fel på meningen, hehe) Jag tycker ni underskattar "egna banor" då ett gäng snubbar skapar en "mod" så man kan köra i jurasic park och döda dinosaurier, vet inte riktigt om de blir en story på den, fast de vore riktigt bra. och om ni går in på http://www.moddb.com/mods/8320/jurassic-park/downloads så fattar ni att de är ett allvarligt projekt dom har på gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 det görs även en nice mod av C&C Tiberium Sun. Verkar grymt bra. Tiberium Sun Mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 (redigerat) 1 år? Jag tror det är ungefär 2 - 3 år dom jobbade på det! Läste om spelet i PC gamer för 2 år sen, så det är nog mer!Ja, 2-3 (kanske tom 4) år för hela spelet. Det börjar med en idé. Sedan ska man planera och skriva manus. Efter det kan man göra en del 3D objekt, texturer, programmering och dylikt och i det här fallet även Sandbox2 editorn. När man har kommit så långt att man börjar göra 'gameplay'-delen med bl.a. banorna, uppdragen och cinematics har det redan gått typ 2 år. Redigerat 2 Februari 2008 av 48893 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 både Crysis 2 & 3 är planerade och ska släppas, allt enligt PCgamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 "Problemet är att jag tyckte det var lite väl dåligt slut, vet nån om det kommer en fortsättning ? " - nej de är inte ditt problem de är din åsikt. (kände bara att de var fel på meningen, hehe) Jag tycker ni underskattar "egna banor" då ett gäng snubbar skapar en "mod" så man kan köra i jurasic park och döda dinosaurier, vet inte riktigt om de blir en story på den, fast de vore riktigt bra. och om ni går in på http://www.moddb.com/mods/8320/jurassic-park/downloads så fattar ni att de är ett allvarligt projekt dom har på gång. Det där är lite annorlunda än en "average gamer" som gör en egen bana på ett par veckor eller så. Men självklart kommer även de banorna att bli bättre när folk såsmåningom lär sig editorn (cryteks officiella guide är inte så bra och har många luckor än så länge). Efter att jag skrev det där innan har jag sett rätt många bra banor, men de flesta är inte så bra. Själv är jag inne på min tredje bana. Den första blev ett fiasko (allas första banor blir det). Den andra blev ok. Nu siktar jag riktigt högt. Den kommer vara drygt 67 km^2 (min förra var bara 16 km^2, och det e rätt stort också). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Jag har crysis men hittar inte level editorn, vart är den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Den finns på DVD-skivan, gå till "Den här datorn" och klicka på "Utforska" så ska du nog hitta den. Den måste installeras först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 (redigerat) Jag har crysis men hittar inte level editorn, vart är den? Den finns på DVD-skivan, gå till "Den här datorn" och klicka på "Utforska" så ska du nog hitta den. Den måste installeras först....och om du har Vista måste du stänga av "UAC" för att göra det.(Öppna kotrollpanelen -> sök på "uac" -> klicka på det enda resultatet -> bort med bocken -> ok -> starta om datorn) Redigerat 10 Februari 2008 av 48893 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.