Gäst ihabba123 Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 tja vill typ ha dom bästa singel och multi player spelen till xbox 360 jag hade tänkt på bioshock cod 4 gow och halo 3 jag ska ta 2 eller 3 av dom men vet inte vilken vad tycker ni.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Bioshock och CoD4 är de två bästa singleplayer spelen som finns till Xbox 360, multiplayer är också riktigt kul i CoD4, om du köper 3 så ska du köpa de 2 redan nämda + Halo 3 för roligt multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Call of Duty 4 för fantastisk multi och singleplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 Fel, tysonayt. De två bästa single player-spelen till 360 är Bioshock och Mass Effect (och Oblivion). Köp dom och Halo 3 så blir du lycklig för alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Mass Effect måste du ju bara ha. Det borde f.ö. alla Xbox 360-användare äga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Mass Effect måste du ju bara ha. Det borde f.ö. alla Xbox 360-användare äga. Mass Effect *SUGER* spelade i går hos en kompis ingen spelkänsla. Ingetting allså 1/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Mass Effect måste du ju bara ha. Det borde f.ö. alla Xbox 360-användare äga. Mass Effect *SUGER* spelade i går hos en kompis ingen spelkänsla. Ingetting allså 1/10 Härliga motivationer... Ehm, vad menar du egentligen? Vad är dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Fel, tysonayt. De två bästa single player-spelen till 360 är Bioshock och Mass Effect (och Oblivion). Köp dom och Halo 3 så blir du lycklig för alltid. Och varför har jag fel, jag tycker att CoD4 är bättre än Mass Effect och det är vad jag tycker, så fel har jag inte, bara annan smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Mass Effect måste du ju bara ha. Det borde f.ö. alla Xbox 360-användare äga. Mass Effect *SUGER* spelade i går hos en kompis ingen spelkänsla. Ingetting allså 1/10 Härliga motivationer... Ehm, vad menar du egentligen? Vad är dåligt? Allt..... jag tycker att CoD4 är bättre än Mass Effect och det är vad jag tycker, så fel har jag inte, bara annan smak. Det samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 jag tycker att CoD4 är bättre än Mass Effect och det är vad jag tycker, så fel har jag inte, bara annan smak. Det samma här Du vet med andra ord absolut ingenting om spel och spelkänsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 jag tycker att CoD4 är bättre än Mass Effect och det är vad jag tycker, så fel har jag inte, bara annan smak. Det samma här Allt!? Vet du ens vad motivera betyder? Verkar i alla fall inte så. Men antagligen är du bara en av alla ynglingar på forumet som uttalar sig i änmen de inte vet ett skit om. I det här fallet spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 (redigerat) jag tycker att CoD4 är bättre än Mass Effect och det är vad jag tycker, så fel har jag inte, bara annan smak. Det samma här Allt!? Vet du ens vad motivera betyder? Verkar i alla fall inte så. Men antagligen är du bara en av alla ynglingar på forumet som uttalar sig i änmen de inte vet ett skit om. I det här fallet spel. jag vet visst det..... jag sa bara att mass effect suger punkt slut.. EDIT: Måste det bli bråk nu eller ? Redigerat 2 Februari 2008 av Sgt_Denis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.