Hoppa till innehåll

3 Nya Spel


Gäst ihabba123
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

jag gillar inte spelet för dom sa i nyheterna att spelet visar porr så jag skulle nog inte då spela spelet.

 

Porrrrr lol

 

här har du din "porr" lol, j*vla Fox som har förstorat upp allt

 

och mass effect är det bästa spel till 360 jag har spelat hittils iallfall, visst det är speciellt på vissa sätt så att det inte passar alla kategorier men att säga att ett spel "suger" håller inte för mass effect ÄR ett bra spel även om inte alla som sagt har tålamodet att spela igenom det.

Redigerat av lövet_91
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men för att du inte verkar fatta, han gillar inte Mass Effect, kan vara pga många faktorer, och varför betyder det att han inte gillar rollspel, Oblivion är ett av de bästa spelen enligt mig men jag gillar inte heller Mass Effect, sluta ta för givet att alla skall tycka som ni gör, alla har rätt till en egen åsikt.

Skulle du kunna ge exempel på de faktorerna? Det som stör mig så mycket är när folk uttalar sig och sedan inte ens motiverar eller argumenterar varför. "Mass Effect *SUGER*" ger ju inte så mycket för någon, eller hur? Är man rollspelsfantast räknas knappt Oblivion till riktiga rollspel. Det är mer som ett actionspel med rollspelsinslag.

 

Fråga honom, kan vara som Famine säger, att man inte orkar läsa igenom alla dialoger, pallade inte med KotoR pga dialogerna och stridssystemet, men ja, alla har olika smak.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker att CoD4 är bättre än Mass Effect och det är vad jag tycker, så fel har jag inte, bara annan smak.

 

Det samma här

Allt!? Vet du ens vad motivera betyder? Verkar i alla fall inte så. Men antagligen är du bara en av alla ynglingar på forumet som uttalar sig i änmen de inte vet ett skit om. I det här fallet spel.

 

jag vet visst det.....

 

jag sa bara att mass effect suger punkt slut..

 

EDIT: Måste det bli bråk nu eller ?

Men då får du f*n ha något argument till varför Mass Effect suger.

 

 

Ehh liksom fatta inte men

 

 

Spelkänsla 1/10

Grafik 3/10

Story eller vad det nu är är 1/10

 

Och allt annat är 1/10 2/10

 

Jag säger bara att jag ger upp, du fattar uppenbarligen inte vad jag skriver. Är rollspel ett nytt för dig förresten?

 

Nope det är det inte....

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sgt_Denis: Då kanske du skulle kunna ge exempel på dessa rollspel, som är mycket bättre än Mass Effect?

Assassins Creed ( Rollspel )

 

Gears Of Wars ( också tror ja :) )

 

Siderman 3 ( är faktiskt rollspel det stod på fodrallet )

 

ALLA DOM HÄR ÄR BÄTTRE ! ÄN MASS EFECT

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sgt_Denis: Då kanske du skulle kunna ge exempel på dessa rollspel, som är mycket bättre än Mass Effect?

Assassins Creed ( Rollspel )

 

Gears Of Wars ( också tror ja :) )

 

Siderman 3 ( är faktiskt rollspel det stod på fodrallet )

 

ALLA DOM HÄR ÄR BÄTTRE ! ÄN MASS EFECT

 

Då var vi klara här då, i och med att du inte har en susning

i världen om vad ett rollspel är.

Inget av de tre du sa är rollspel, och inget av dem är

bättre än Mass Effect (enligt mig), så kan vi snääälla

lägga ner diskussionen?

Redigerat av Famine
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag gillar inte spelet för dom sa i nyheterna att spelet visar porr så jag skulle nog inte då spela spelet.

Det är inte porr...

Sedan har spelet ett märke på fodralet om ni inte har sett, där står det "18+".

Antagligen för att det finns en anledning, eller vad tror du?

Mass Effect är ett fantastiskt spel, handlingen fångar mig, stridssystemet är uppfriskande och mixen på karaktärer är härlig + alla val man kan göra, fantastico!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sgt_Denis: Då kanske du skulle kunna ge exempel på dessa rollspel, som är mycket bättre än Mass Effect?

Assassins Creed ( Rollspel )

 

Gears Of Wars ( också tror ja :) )

 

Siderman 3 ( är faktiskt rollspel det stod på fodrallet )

 

ALLA DOM HÄR ÄR BÄTTRE ! ÄN MASS EFECT

 

Hahahahah. Du kan knappast ha mer fel.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...