Sidney Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 jag gillar inte spelet för dom sa i nyheterna att spelet visar porr så jag skulle nog inte då spela spelet. Det där är nåt amerikansk TV hittat på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 jag gillar inte spelet för dom sa i nyheterna att spelet visar porr så jag skulle nog inte då spela spelet.Men snälla, då har du ju inte ens testat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 (redigerat) jag gillar inte spelet för dom sa i nyheterna att spelet visar porr så jag skulle nog inte då spela spelet. Porrrrr lol här har du din "porr" lol, j*vla Fox som har förstorat upp allt och mass effect är det bästa spel till 360 jag har spelat hittils iallfall, visst det är speciellt på vissa sätt så att det inte passar alla kategorier men att säga att ett spel "suger" håller inte för mass effect ÄR ett bra spel även om inte alla som sagt har tålamodet att spela igenom det. Redigerat 4 Februari 2008 av lövet_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Men för att du inte verkar fatta, han gillar inte Mass Effect, kan vara pga många faktorer, och varför betyder det att han inte gillar rollspel, Oblivion är ett av de bästa spelen enligt mig men jag gillar inte heller Mass Effect, sluta ta för givet att alla skall tycka som ni gör, alla har rätt till en egen åsikt.Skulle du kunna ge exempel på de faktorerna? Det som stör mig så mycket är när folk uttalar sig och sedan inte ens motiverar eller argumenterar varför. "Mass Effect *SUGER*" ger ju inte så mycket för någon, eller hur? Är man rollspelsfantast räknas knappt Oblivion till riktiga rollspel. Det är mer som ett actionspel med rollspelsinslag. Fråga honom, kan vara som Famine säger, att man inte orkar läsa igenom alla dialoger, pallade inte med KotoR pga dialogerna och stridssystemet, men ja, alla har olika smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Molle179 Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 Själv har jag klarat Mass Effect och tyker att det äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 jag tycker att CoD4 är bättre än Mass Effect och det är vad jag tycker, så fel har jag inte, bara annan smak. Det samma här Allt!? Vet du ens vad motivera betyder? Verkar i alla fall inte så. Men antagligen är du bara en av alla ynglingar på forumet som uttalar sig i änmen de inte vet ett skit om. I det här fallet spel. jag vet visst det..... jag sa bara att mass effect suger punkt slut.. EDIT: Måste det bli bråk nu eller ? Men då får du f*n ha något argument till varför Mass Effect suger. Ehh liksom fatta inte men Spelkänsla 1/10 Grafik 3/10 Story eller vad det nu är är 1/10 Och allt annat är 1/10 2/10 Jag säger bara att jag ger upp, du fattar uppenbarligen inte vad jag skriver. Är rollspel ett nytt för dig förresten? Nope det är det inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 Sgt_Denis: Då kanske du skulle kunna ge exempel på dessa rollspel, som är mycket bättre än Mass Effect? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lopas Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 assasins creed och gears of war B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 Sgt_Denis: Då kanske du skulle kunna ge exempel på dessa rollspel, som är mycket bättre än Mass Effect? Assassins Creed ( Rollspel ) Gears Of Wars ( också tror ja :) ) Siderman 3 ( är faktiskt rollspel det stod på fodrallet ) ALLA DOM HÄR ÄR BÄTTRE ! ÄN MASS EFECT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 (redigerat) Sgt_Denis: Då kanske du skulle kunna ge exempel på dessa rollspel, som är mycket bättre än Mass Effect? Assassins Creed ( Rollspel ) Gears Of Wars ( också tror ja :) ) Siderman 3 ( är faktiskt rollspel det stod på fodrallet ) ALLA DOM HÄR ÄR BÄTTRE ! ÄN MASS EFECT Då var vi klara här då, i och med att du inte har en susning i världen om vad ett rollspel är. Inget av de tre du sa är rollspel, och inget av dem är bättre än Mass Effect (enligt mig), så kan vi snääälla lägga ner diskussionen? Redigerat 7 Februari 2008 av Famine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sami_green Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 jag gillar inte spelet för dom sa i nyheterna att spelet visar porr så jag skulle nog inte då spela spelet. Det är inte porr... Sedan har spelet ett märke på fodralet om ni inte har sett, där står det "18+". Antagligen för att det finns en anledning, eller vad tror du? Mass Effect är ett fantastiskt spel, handlingen fångar mig, stridssystemet är uppfriskande och mixen på karaktärer är härlig + alla val man kan göra, fantastico! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 Sgt_Denis: Då kanske du skulle kunna ge exempel på dessa rollspel, som är mycket bättre än Mass Effect? Assassins Creed ( Rollspel ) Gears Of Wars ( också tror ja :) ) Siderman 3 ( är faktiskt rollspel det stod på fodrallet ) ALLA DOM HÄR ÄR BÄTTRE ! ÄN MASS EFECT Hahahahah. Du kan knappast ha mer fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.