Knewt Skrivet 9 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 9 Februari 2008 @Deea : satt o läste dina posts och tyckte att det var skit intressant för en p13 faktist , du är bra på sånt där , har öppnat min egna blogg men säger ingen länk för det är din tråd. Men good job på sidan , ett tips bara , när du tar bilder redigera lite i photoshop innan du postar så du får mer credits på bilder o sånt :) Tack ska du ha! =)Fast jag har inte lärt mig photoshop eller något annat vettigt program för bilder än. Kan bara behärska paint. >_^ Men jag ska tänka på det. Citera
garkan Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Skrivet 19 Februari 2008 @Deea : satt o läste dina posts och tyckte att det var skit intressant för en p13 faktist , du är bra på sånt där , har öppnat min egna blogg men säger ingen länk för det är din tråd. Men good job på sidan , ett tips bara , när du tar bilder redigera lite i photoshop innan du postar så du får mer credits på bilder o sånt :) Tack ska du ha! =)Fast jag har inte lärt mig photoshop eller något annat vettigt program för bilder än. Kan bara behärska paint. >_^ Men jag ska tänka på det. ge mig din msn o ge dina bilder så retuchar jag dom gärna för dig. Citera
Knewt Skrivet 23 Mars 2008 Författare Rapport Skrivet 23 Mars 2008 Drog en liten snabbkurs i Photoshop nyss, så det ska nog inte vara några problem längre. =) Så, nu är designen ändrad helt och hållet och skulle uppskatta lite feedback på denna. =] Dea's Blogg Citera
Gäst DamelQ Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Skrivet 23 Mars 2008 Gillar den nya designen mer än vad jag gillade den gamla, Den gamla var så enformig, Så nu e din blogg perfekt :D Citera
garkan Skrivet 30 April 2008 Rapport Skrivet 30 April 2008 (redigerat) Dea! Du är f*n årets junior-skribent för f*n! Asså jag skulle inte slutat för 1000 kr om jag hade vart du men försök att köpa webhotell , och skaffa riktig blogg då du får 30x mer besökare. 5 ord = Keep up the good work! Redigerat 30 April 2008 av kawar0 Citera
Gäst EDOBEM Skrivet 30 April 2008 Rapport Skrivet 30 April 2008 Drog en liten snabbkurs i Photoshop nyss, så det ska nog inte vara några problem längre. =) Så, nu är designen ändrad helt och hållet och skulle uppskatta lite feedback på denna. =] Dea's Blogg Ett tips för fler besökare, är att du skriver om ngt på aftonbladet.se och lägger in det så man kan läsa din kommentar om en artikel.Kanske inte det roligaste att hålla på o blogga om artiklar/ på aftonbladet, men du får upp antalet läsare :huh: (du behöver så klart inte göra fler än en) Citera
garkan Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Skrivet 27 Juni 2008 Hur får man fler besökare för det? Det är ju aftonbladet.se som får flerbesökare, eller? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.