Nogger Mint Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 (sacha @ 14/03-2004 19:28:10) Den var bra Admin vadå citerar .hur ska jag annars svara Man trycker på svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 men det är ju samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Undrar vad som händer när vi kommer upp till 200 000 inlägg?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 men det är ju samma sak. Det är störande att se citeringar utan anledning så tryck på svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Undrar vad som händer när vi kommer upp till 200 000 inlägg?? hahahanär vi kommer upp i en million tänk er det då typ 1000x1000 avatar storlek 500 kb. Men det händer nog inte vi byter ju server så ofta :( (när jag sger vi menar jag sidan och admin) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Men alla inlägg är väl kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 ja tror det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Det som händer ifall vi kommer upp i många inlägg blir att vi får radera en del av dem kanske men inget mer. Men detta forumet skall nog klara av väldigt mycket inlägget innan radering krävs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Det som händer ifall vi kommer upp i många inlägg blir att vi får radera en del av dem kanske men inget mer. Men detta forumet skall nog klara av väldigt mycket inlägget innan radering krävs. hoppas det vill gärna kunna ha större avatarer än den nya andringen men jag tackar admin jag är ändå tacksam för den lilla ändringen du gjorde.Nästa gång kan du inte stasta lite mer på diskussionforumet för det är ju ändå vi som skrivit de flesta inläggen ;) Hur stor är den nya avatar ändringen hur många KB får den vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 12 kb är gränsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Det som händer ifall vi kommer upp i många inlägg blir att vi får radera en del av dem kanske men inget mer. Men detta forumet skall nog klara av väldigt mycket inlägget innan radering krävs. men våra inlägg totalt (asså dem som just jag har gjort, så att jag blir elite gamer och sådant) försvinner aldrig va? vi kan väl aldrig bli från elite gamer till prao igen? och våra poäng kan väl aldrig gå bort?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 inte så "era" inlägg som försvinner så att ni blir från elite gamer till prao, utan att alla gamla/onödiga inlägg försvinner så att vi kan få plats på servern igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.