TheGreatest Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 vadå ha ett liv? kan man inte gå in på fuska.se för att man har ett "liv"? det va nog det dummaste jag nånsin läst...det finns hur många som helst som är inne här varje dag(jag också) och har vi inget "liv" för det ? menar du alltså att bara för vi sitter vid datorn kan vi inte ha ett "liv"... vrf i h*lvete är man mod om man inte tänker vara inne på sidan? omg alltså.. @GunsNroses: moder datorer? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Får vänta en dag ca. Jag klagar inte, jag tycker moderatorerna sköter sitt jobb superbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 (redigerat) vadå ha ett liv? kan man inte gå in på fuska.se för att man har ett "liv"? det va nog det dummaste jag nånsin läst...det finns hur många som helst som är inne här varje dag(jag också) och har vi inget "liv" för det ? menar du alltså att bara för vi sitter vid datorn kan vi inte ha ett "liv"... vrf i h*lvete är man mod om man inte tänker vara inne på sidan? omg alltså.. @GunsNroses: moder datorer? :P Kanske lite överdrivet med att inte ha ett liv, men endå. Dom kanske inte pallar logga in varje dag för att acceptera alla inskickade fusk och anmällningar. Redigerat 10 Februari 2008 av Crys Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 pallar man inte logga in så ska man inte vara mod....då förtjänar man det verkligen inte...men jaja det var väl inte det tråden handlade om(eller var det de....) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 eftersom de är mods så har de ju en skyldighet att kolla de sakerna. har de inte tid så får de väl skippa moderator jobbet...håller med, moder datorer är ju till för sånt här. dom ska jobba röven av sig. Lol det dummaste jag läst på ett tag. Jobba röven av sig?Om du inte nöjer dig med deras insats,vilket jag tycker dom gör extremt bra så behöver du inte vara på sidan.Så om du inte gillar sidan så dra från den och kom inte tillbaka.Och "moder datorer" har också ett liv.Dom går också i skolan/universitet.Moderatorer loggar in när dom har tid.Dom skippar inte precis sitt jobb bara för att kolla igenom nå inlägg/trådar. Så min åsikt är:Var inte på sidan om ni inte tycker om den. OBS:Jag kommer säkert få en tillsägelse fast det var inget illa menat,blev bara lite sur :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.