Hoppa till innehåll

Hur Lång Tid Tar Det För Dig Att Få Ett Meddelande Efter Du Har Skickat In Ett Fusk

thebigJ

Rekommendera inlägg

vadå ha ett liv? kan man inte gå in på fuska.se för att man har ett "liv"? det va nog det dummaste jag nånsin läst...det finns hur många som helst som är inne här varje dag(jag också) och har vi inget "liv" för det ? menar du alltså att bara för vi sitter vid datorn kan vi inte ha ett "liv"... vrf i h*lvete är man mod om man inte tänker vara inne på sidan? omg alltså..

@GunsNroses: moder datorer? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vadå ha ett liv? kan man inte gå in på fuska.se för att man har ett "liv"? det va nog det dummaste jag nånsin läst...det finns hur många som helst som är inne här varje dag(jag också) och har vi inget "liv" för det ? menar du alltså att bara för vi sitter vid datorn kan vi inte ha ett "liv"... vrf i h*lvete är man mod om man inte tänker vara inne på sidan? omg alltså..

@GunsNroses: moder datorer? :P

Kanske lite överdrivet med att inte ha ett liv, men endå. Dom kanske inte pallar logga in varje dag för att acceptera alla inskickade fusk och anmällningar.

Redigerat av Crys
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

eftersom de är mods så har de ju en skyldighet att kolla de sakerna. har de inte tid så får de väl skippa moderator jobbet...

håller med, moder datorer är ju till för sånt här. dom ska jobba röven av sig.

Lol det dummaste jag läst på ett tag.

Jobba röven av sig?Om du inte nöjer dig med deras insats,vilket jag tycker dom gör extremt bra så behöver du inte vara på sidan.Så om du inte gillar sidan så dra från den och kom inte tillbaka.Och "moder datorer" har också ett liv.Dom går också i skolan/universitet.Moderatorer loggar in när dom har tid.Dom skippar inte precis sitt jobb bara för att kolla igenom nå inlägg/trådar.

Så min åsikt är:Var inte på sidan om ni inte tycker om den.

OBS:Jag kommer säkert få en tillsägelse fast det var inget illa menat,blev bara lite sur :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...