Jandelin Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Ja är det någon mer som gillar den här hårdrocksgruppen förutom jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Japp, bland mina favoritband. Can I Play With Madness deras bästa låt enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Jodå, jag gillar dom har dock ingen speciell favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Gillade dom när jag var i runt 10 år, innan jag riktigt visste så mycket om alla olika musiksorter. Men man kan säga att det var Iron Maien som fick mig att börja lyssna på rock, vilket ledde till andra bättre och tyngre band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 (redigerat) Jag tycker att dom är ett helt okej band. Jag gillar The trooper mest Redigerat 7 Februari 2008 av THehero164 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 dem e väll bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 visst,dom är bra.Favoritlåten är väl blood brothers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 YA YAYA! HALLOWED BE THY NAME! Nä men allvarligt talat är de inte så bra (förutom nyss nämda låt ;)). Att se/höra dom live vore är helt annan sak, men annars är det inte så många låtar som man kan gilla riktigt mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halokrom Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Gillar inte stilen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.