Gäst Poison Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 (redigerat) Man kan ta Screenshots utan ett Screenshots progran genom att göra så här: Öppna spelet lr vad du skall ta kort i tryck sedan på 'Prt Scr' på tangetnbordet och öppna senad Paint,MS word,Photo shop och tryck på Ctrl och V så kommer det upp en ruta om du vill öppna bilden och tryck ja! Nu kan du göra egna avatarer till fuska i ditt favvo spel! //FD_2 Välkommen till internet - _ -' Redigerat 4 Februari 2008 av Poison Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 den stora nyheten är ju att det finns screenshots program lol :P. jag tänkte precis på samma sak när jag såg tråden^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 För dom som inte vet vad ett screeshotprogram är, så är det ett program som tar en bild och sparar den automatisk med en knapptryckning. Fraps är ett exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 (redigerat) Jag har inte äns fattat vad man har för nytta av PrintScreen-program... För ett par år sen så visste jag inte att det ens fanns såna onödiga program... Redigerat 6 Februari 2008 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Du kanske ska kolla igenom manualen för ditt operativsystem innan du gör en fråga i fuska forumet? :P Skoja men det lät roligt, och det är faktiskt så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Jag har inte äns fattat vad man har för nytta av PrintScreen-program... För ett par år sen så visste jag inte att det ens fanns såna onödiga program... Nyttan är att du inte behöver pausa, minimera spelet, öppna paint, spara och öppna spelet igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 Bra guide, inte för mig men iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.