Hoppa till innehåll

Nintendo Wii Omröstning


nintendo100
 Dela

wii  

106 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • 7 månader senare...
  • Svar 68
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...

9/10 för jag har inte så mycke spel att avgöra om det är bra

 

Wii=Great

Xbox 360=Good

PS3=bad

Är du dum på riktigt??

 

Bättre spel till Ps3 än till 360. Om man jämnför grafiken så är Ps3 bättre, den är tystare och den har blueray. Ps3 har också gratis onlinesaker till skillnad mot xbox live som kostar pengar och är dåligt. många 360s får ring of death medans det inte är många ps3s som krånglar. Enda saken som är bättre hos 360 är priset.

(Sry för offtopic men nu bli jag arg)

 

On-topic

 

Wii är riktigt roligt om man är fler personer som spelar, tycker dock dom kunde göra onlineläget mycket bättre. Om man spelar själv så är det inte det roligaste men fortfarande okej. Saknar dock spel med den här riktiga känslan som typ på wii sports (vet att spelet suger men det känns enda som sånär riktigt).

 

Får 8/10

Redigerat av Jeape
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Får 8 av mig, det ända negativa är att Wii är en såpass ny/bra konsoll så att den bör ha bättre grafik, det finns ju undantag som MP3 och SMG. Sedan så tycker jag att det är skönare (Inte bättre) att bara ha en vanlig kontroll för då kan mam ta det mer lungt. ;)

 

OBS: Är lite garfik nörd. ;)

w0rd.

Fast gav en 7a ist.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...