Hoppa till innehåll

Call Of Duty 4


BLITZFREEDOME

Rekommendera inlägg

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Call of Duty 5 är under utveckling av Treyarch som också gjort Call of Duty 3. Spelet ska bli konsolexlusivt precis som det tidigare spelet i serien som Treyarch gjorde. Jag tror nog att femman mer är för att Infinity Ward ska kunna göra ett nytt grymt spel i Call of Duty-serien i lugn och ro. Call of Duty 5 lär nog bli som trean, en ihopslängd kopia av seriens tidigare spel.

Kommer det inte till PC?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Call of Duty 5 är under utveckling av Treyarch som också gjort Call of Duty 3. Spelet ska bli konsolexlusivt precis som det tidigare spelet i serien som Treyarch gjorde. Jag tror nog att femman mer är för att Infinity Ward ska kunna göra ett nytt grymt spel i Call of Duty-serien i lugn och ro. Call of Duty 5 lär nog bli som trean, en ihopslängd kopia av seriens tidigare spel.

Kommer det inte till PC?

 

Nej.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...

Single player kan man köra en massa gånger utan att tröttna ju. Jag har kört "All Ghillied Up" typ 5 gånger och klarat hela spelet på Regular och veteran och har fortfarande inte tröttnat.

 

Multiplayer är ju riktigt roligt när man låser upp nya vapen och uppgraderingar och sånt, då har man ju alltid nåt att se fram emot.

 

Så jag tycker att du ska köpa det, om du gillar andra FPS iallafall. Du kommer inte att bli besviken det lovar jag ;)

Redigerat av 940220
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Call of Duty 5 är under utveckling av Treyarch som också gjort Call of Duty 3. Spelet ska bli konsolexlusivt precis som det tidigare spelet i serien som Treyarch gjorde. Jag tror nog att femman mer är för att Infinity Ward ska kunna göra ett nytt grymt spel i Call of Duty-serien i lugn och ro. Call of Duty 5 lär nog bli som trean, en ihopslängd kopia av seriens tidigare spel.

 

Så du menar att man skall vänta och köpa 6:an i stället ?.

Infinity ward äger :D

 

Svar till han andras fråga jag det äger :D

 

 

 

Single player kan man köra en massa gånger utan att tröttna ju. Jag har kört "All Ghillied Up" typ 5 gånger och klarat hela spelet på Regular och veteran och har fortfarande inte tröttnat.

 

Multiplayer är ju riktigt roligt när man låser upp nya vapen och uppgraderingar och sånt, då har man ju alltid nåt att se fram emot.

 

Så jag tycker att du ska köpa det, om du gillar andra FPS iallafall. Du kommer inte att bli besviken et lovar jag ;)

Har en fråga till 940220 okså om du nu har klarat hela spelet på singleplayer vilkett jag okså har gjort snart har bara 2 banor kvar har du något tips på hur man skall klara Den banan där man skall försvara byn där man dödar Al,assad eller vad han nu heter? :)

Redigerat av TranceFixi0n
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Single player kan man köra en massa gånger utan att tröttna ju. Jag har kört "All Ghillied Up" typ 5 gånger och klarat hela spelet på Regular och veteran och har fortfarande inte tröttnat.

 

Multiplayer är ju riktigt roligt när man låser upp nya vapen och uppgraderingar och sånt, då har man ju alltid nåt att se fram emot.

 

Så jag tycker att du ska köpa det, om du gillar andra FPS iallafall. Du kommer inte att bli besviken et lovar jag ;)

Har en fråga till 940220 okså om du nu har klarat hela spelet på singleplayer vilkett jag okså har gjort snart har bara 2 banor kvar har du något tips på hur man skall klara Den banan där man skall försvara byn där man dödar Al,assad eller vad han nu heter? :)

 

Okej ;) den va ganska svår faktiskt men "No fighting in the war room" är svårare.

 

Först ska du gå upp i kyrktornet och skjuta med RPG:erna som finns där på alla som springer upp för kullen. Sen gör du vad dom säger till dig tills du kommer till ladan och har sprängt alla pansarvagnar sen ska du bara döda alla tills "röken" på ängen försvinner, då ska du springa till ängen på den högra sidan. Om du springer långt före Captain price och company så kommer det inte vara några fiender i backen ner till helikoptern. Så spring iväg ner för backen så fort du kan så borde du klara dig. Glöm inte att använda Air Strike på ängen där alla fiender är.

Redigerat av 940220
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...