Tilvas Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Skrivet 5 Februari 2008 Tja! jag har en lvl 24 rogue human men det är skit tråkigt att döda hela tiden så man levlar om ni vet nåt annat sätt skriv det här och hur man gör... tacksamm för bra quest eller vad det heter jag är ny på wow
ExorZ Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Skrivet 5 Februari 2008 Fuska och åka dit och förlora massa pengar. Punkt. DU kan göra en ny gubbe, lvla den tills din main är rested hela lvln, sen lvla mainen eller fixa en kompis att spela med.
oddy Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Skrivet 5 Februari 2008 Du behöver inte bara grinda för att levla. Gör alla quest du kan och kör lite instancer då och då som omväxling.
garkan Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Skrivet 5 Februari 2008 Alla som ska börja spela wow måste tänka på en sak .. FORTSÄTT SPELA DET! Du kan inte bara sluta spela för att det är "tråkigt". Gå å gör lite instances å för att levla roligare och mycket snabbare så groupar du med EN av dina vänner. Grouping vid lvl 10-30 är mycket användbart!
ExorZ Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Skrivet 5 Februari 2008 (redigerat) Respect the superior people with colored text! iaf, själv böt jag till prot i lvl 50 på min warrior och hittade 3 gubbar som gick instancer hela tiden tillsammans som jag joinade och blev polare me, så varit prot sen 50 och är 68 nu, skit lätt och få inv till instancer som warrior och ingen blir sur på en för att man suger på att tanka, gjorde de dels för att questa blev jag trött på, och för att jag får lätt bättre gear från instancer och instancequester än från vanliga quester, sen i 70 kan jag göra klart alla quester i hellfire och upp och få skit mycke pengar från de. Men jag rekommenderar att använda thottbot och grinda quester, du lvlar snabbare så. Redigerat 5 Februari 2008 av ExorZ
Crys Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Skrivet 6 Februari 2008 Gör massa questes, och invita kanske någon annan som gör samma questes så går det lättare. Om du inte vet hur man gör något quest, läs quest loggen, om du inte fattar endå gå in på : http://www.wowhead.com och sök på quest namnet.
Gäst Youx Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Skrivet 6 Februari 2008 Du kan köra lite battlegrounds då & då det är skitkul
Rekommendera inlägg