Gäst Simpiz Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Vilka spel tycker ni verkar bra och är värda att köpa. Jag har precis klarat ut Uncharted: drake's fortune och nu vill jag ha ett nytt. Vilka spel rekommenderar ni på den här listan: Skate Assassins Creed Warhawk SingStar Oblivion - game of the year edition Call Of Duty 4 - Modern Warfare :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Orange Box, antagligen bästa köpet i spelhistorien (p.g.a. priset ). Ur den listan skulle jag nog valt Call of Duty 4: Modern Warfare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Finns verkligen Orange box till ps3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Ja. Men jag skulle nog dock hellre spela det på en PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Hade jag inte en aning om ;) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Simpiz Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Det kanske kan vara nånting, jag ska kolla mer på Webbhallen. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Min kompis älskar Skate, fast om jag skulle välja skulle jag tatt Ratchet And Clank: Tools Of Destruction eller Guitar Hero 3. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ludvig Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 jag tycker att du ska köpa Oblivion Game of the year edition. Det är ett väldigt bra spel där man kan göra en egen karakter. Det är ett stort spel man kan gå upp i level. Man kan äta sova man kan köra fritt och jag har själv level 18. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
technique Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Assassin's Creed är jäkligt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Simpiz Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Jag ska köpa Call of duty 4 har jag bestämt och sen Haze. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 På listan så ska du ta Call of Duty 4 Modern Warfare eller Assassin's Creed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 (redigerat) Vänta tills andra(2) maj istället. Så kan du köpa Call of Duty 4 Game of the Year Edition. LÄNK: http://www.webhallen.com/prod.php?id=85396 Fast annars skulle jag siktat på Warhawk eller CoD4 Orginal för att multiplayer är bra viktigt. Och Unreal tournament 3 kankse skulle kunna funka också då, om du håller med mig. Devil May Cry 4 & Condemned 2 Bloodshot verkar jävligt bra också. PS: Assassins Creed var bra, men kort och inget multiplayer! Redigerat 7 April 2008 av Pavilion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.