Jote Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Hmm, jag har hört att skate är roligt men jag har det inte själv. Assassins Creed klarar man ut lite för lätt det är typ samma sak man gör hela tiden. Tror Skate är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Oblivion - game of the year edition äger! jag har kört det hos en kompis det är as kul å om du köper det kan jag hjälpa dig att gå upp i level på två sekunder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Skate, GH3 och R&C: ToD är alla roliga. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 jag tycker GH3 och Call of duty 4 är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aroma Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 ja det är roliga spel har du online på ps3 kan jag få dej :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Simpiz Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 (redigerat) Glömde säga att jag nu har köpt Warhawk och Call of duty 4. Call of duty 4 äger!!! Mitt nästa spel blir nog Haze. Har provat Skate på demo och det verkar inte vara så vidare kul. Redigerat 12 April 2008 av Simpiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Skate är ju skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Simpiz Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Du menar väl snarare motsatsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Devil May Cry 4, GHIII och Uncharted äger. >_> Och Rock Band, som jag snart ska importera! ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Köp Uncharted: Drake's Fortune och utnyttja de exlusiva titlar som givits Playstation 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Uncharted: Drake's Fortune är väldigt bra, men dock så är de väldigt många repeterande stider som frustrerar. Och ingen multiplayer, och de finns nästan ingenting som verkligen, verkligen vill få en att spela om det igen. Fast grafiken och fåtal scener är "breathtaking"! PS: Han sade att han har köpt WarHawk och Call of duty 4 (vilket var ett mistag enligt mig)! Så det finns ingen direkt anledning att hålla uppe forumet om ni frågar mig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Simpiz Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 (redigerat) Vilka spel ska ni köpa? Redigerat 19 April 2008 av Simpiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.