TaBorMig Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 (redigerat) hej blev av med min formaterings cd eller XP cd .. om jag lånar av min granne hans skiva och formaterar datorn med den och XP saken vill ha en "serial kod" eller vad man ska säga.. måste jag skriva in samma som han använder, kan vi båda använda samma utan problem eller måste jag köpa en egen? bara en fråga :S Redigerat 6 Februari 2008 av TaBorMig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Du kan ju använda vilkan XP-skiva och serial som helst. Men använder du en serial som INTE DU har köpt så är det olagligt. (Skiva kan man låna av andra hur som helst vad jag har fattat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TaBorMig Skrivet 6 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 (redigerat) ok... Redigerat 6 Februari 2008 av TaBorMig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Det är fortfarande olagligt, deesutom tror jag inte att funkar. Typ bara i 30 dagar, eller nått. Men du kan köpa en ny licens efter du har installerat, men det är dyrt som ___! 1500 - 2000 kr kostar det. Minst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.