eeewwhh Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Guns N' Roses mest, sen rhcp, led zeppelin, Hendrix experiance, Foo fighters, flight of the conchords osv. :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Just nu lyssnar jag mest på Kent typ. Bästa grupper genom tiden enligt mig är nog Saetia och Have Heart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Det varierar vilka jag tycker är allra bäst... Men här har ni min spotify-playlist, så får ni nog en aning om vad för sorts musiksmak jag har: http://open.spotify.com/user/aanonympersso...RaLqrJ4mSXVCToG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Creedence Clearwater Revival är ett band som har skapat en del riktigt sköna hits genom åren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 rhcp, Hendrix experiance, Foo fighters, flight of the conchords osv. :]+ Bloodhound Gang, Frusciante, Linkin Park, Slipknot, Rage Against The Machine och rise against! (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Idioteque Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Joy Division, Pixies, Radiohead, Tool, The Smiths, Iggy & The Stooges, Stone Roses, The Cure, Sigur Rós, Nine Inch Nails, Lou Reed, David Bowie, New Order, Fad Gadget, Sonic Youth, Björk, Mars Volta, Velvet Underground, Black Flag, Mr. Bungle, The Doors, Pink Floyd, Frank Zappa, Captain Beefheart, The Kinks, Elvis Costello, Roxy Music, Siouxsie & The Banshees, Immortal Technique, Notorious B.I.G., 2pac, Ice Cube, N.W.A., A Tribe Called Quest, Nas, Neil Young, Nick Drake, DJ Krush, Devo, Bauhaus, The Birthday Party, Miles Davis, Charles Mingus, Einstürzende Neubauten, Suicide, Led Zeppelin, R.E.M., Blur, Iggy Pop, Bob Dylan, Beach Boys, bob hund, Prodigy, Daft Punk, Gorillaz.. ... och Tom Waits, favorit just nu. Jävla röst han besitter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Vitamin String Quartet :o http://open.spotify.com/user/tglarn/playli...2bX2LjB8gvPjCVl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Metallica,In Flames,Led Zeppelin,Deep Purple,ZZ-Topp,Judas Priezt,AC/DC och Black Sabbath :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 10cc Aerosmith Air Supply Al Stewart Alice Cooper America Art Garfunkel Billy Idol Black Sabbath Blondie Blue Öyster Cult Blues Traveler Bob Dylan Bob Marley Bon Jovi Bonnie Tyler Boston Bruce Springsteen Buddy Holly Buffy Sainte-Marie Cheap Trick Cornelis Vreeswjik Creedence Clearwater Revival Cyndi Lauper Danzig David Bowie Deep Purple Diamond Dogs Dire Straits Don McLean Eagles Ebba Grön Eldkvarn Electric Light Orchestera Elton John Elvis Presley Eric Clapton Europe Foreigner Galenskaparna och After Shave Gary Moore Generation X Green Day Hammerfall Heart Iggy Pop Imperiet Iron Maiden Janis Joplin Jeff Beck Jim Croce Jimi Hendrix Joe Cocker Joey Tempest John Lennon Johnny Cash Journey Judas Priest Kansas Kent Kiss KSMB Lars Winnerbäck Lasse Tennander Leonard Cohen Lita Ford Lynyrd Skynyrd Mark Knopfler MC5 Meat Loaf Men At Work Mott The Hoople Motörhead Mötley Crüe Nationalteatern Nazareth Neil Young Oasis Ozzy Osbourne Pat Benatar Pride Of Lions Queen Radiohead Ramones REO Speedwagon Rick Astley (lol) Rise Against Roy Orbison Rush Saxon Scorpions Sex Pistols Simon & Garfunkel Skid Row Staffan Hellstrand Starship Status Quo Steppenwolf Stevie Wonder Sulo Survivor Suzi Quatro Sweet T. Rex Ted Nugent The Alan Parsons Project The Blues Brothers The Byrds The Clash The Grateful Dead The Offspring The Rolling Stoner The Stranglers The Tallest Man On Earth The Who Thin Lizzy Thåström Tom Petty Tom Waits Toto U2 UFO Uriah Heep Van Halen Whitesnake Yngwie Malmsteen ZZ Top Där har ni min breda musiksmak. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 Ja, det var en jävla lång lista, det. Som saknar alla mina topp 4 ;c Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 1. Porcupine Tree 2. Radiohead 3. Opeth 4. Anathema 5. Agalloch Även: 65daysofstatic Bass Communion Blackfield Deadmau5 Dream Theater Dredg Explosions in the Sky Gorillaz I.E.M Iron Maiden Karnivool Lily Allen No-Man Periphery Pendulum Riverside Rush Steven Wilson Tool Ulver För att nämna lite... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 Existerande band: D-A-D (Disneyland After Dark) Annars Guns N' Roses Ca. 85-88, men nu låter dom skit live (Inte för att jag hörde dom då, men Aptite for Destruction kom 87, och då var dom som bäst enligt alla och dom livespelningar jag sett från den tiden.)och senaste skivan är riktigt kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.