Simple Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 (redigerat) green day och nej jag är ingen j*vla emo!!!!!!! Har någon nånsin kallat Green Day emo? :huh: Just nu är det From First To Last som regerar min playlist, nytt album ju :wub: Redigerat 26 April 2008 av Simple Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twest Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Finns många grupper som jag gillar, bl.a Rise Against, Slayer och många fler. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 green day och nej jag är ingen j*vla emo!!!!!!! Har någon nånsin kallat Green Day emo? :huh: Just nu är det From First To Last som regerar min playlist, nytt album ju :wub: kolla på alla andra forum så fort man säger green day så kommer 100andra comments som ''emo!'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 XD så j*vla off xD Det har börjat gå överstyr det här med "emo". Folk borde ju ta reda på vad det faktiskt är för något innan de häver ur sig ordet till någon som är svartklädd eller t.ex. kallar ett band som Green Day för emo xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Green Day emo..? Det var det loligaste jag hört.. How I Lol'den!!! :'D Favoritbanden just nu..jag är ingen sån fanatiker som vet exakt på vilken gata medlemmarna föddes etc. Just in case if u wonder. 1. Red Hot Chili Peppers 2. SlipKnoT 3. Ramones That's my opinion :} Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Jag har kommit för att avlägga min topp 3. 1. Spice Girls 2. Christer Sjögren 3. Grabben som sjöng offentligt "varje gång jag runkar, så tänker jag på din mamma" i uttagningen för ca ett år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 In Flames :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 1. Ritchie Blackmores Rainbow 2. Dio 3. Whitesnake 4. Deep purple 5. Guns n' Roses 6. Ozzy Osbourne 7. Magnum 8. Nickelback 9. Free 10. Paul Rodgers 11. AC/DC 12. Judas Priest 13. Black sabbath Ja, detta är dom bästa, lägg till om jag missat nåt, inget Death Metal bara. Eller Thecno, eller Hip/Hop.... Ähh, bara klassiska hårdrocksband! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Jag gillar många grupper, men jag säger bara en :P Linking Park.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Jag gillar många grupper, men jag säger bara en :P Linking Park.... ^ Bästa Linkin park låten någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Kattgruppen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 (redigerat) Jag har kommit för att avlägga min topp 3. 1. Spice Girls 2. Christer Sjögren 3. Grabben som sjöng offentligt "varje gång jag runkar, så tänker jag på din mamma" i uttagningen för ca ett år sedan. Dj Graesklippare Redigerat 12 Maj 2008 av amo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.