eeewwhh Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Green Day emo..? Det var det loligaste jag hört.. How I Lol'den!!! :'D Favoritbanden just nu..jag är ingen sån fanatiker som vet exakt på vilken gata medlemmarna föddes etc. Just in case if u wonder. 1. Red Hot Chili Peppers 2. SlipKnoT 3. Ramones That's my opinion :} Red Hot Chili Peppers <3!!!!sen Arctic monkeys :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Guns n roses Pantera Metallica RCHP sen då??? allt möjligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Queen äger alla ;) Guns N'Roses är ett band jag lyssnar mycket på nu för tiden så GnR gillar jag mycket nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 (redigerat) Guns N'Roses är ett band jag lyssnar mycket på nu för tiden så GnR gillar jag mycket nu.Jo jag har också börjat lyssna mer på dom :)Sista biten i Nowember rains är bara så skönt! Redigerat 14 Maj 2008 av JETMonkey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Guns N'Roses är ett band jag lyssnar mycket på nu för tiden så GnR gillar jag mycket nu.Jo jag har också börjat lyssna mer på dom :)Sista biten i Nowember rains är bara så skönt! Ow! Den förstör låten totalt :o Fattar inte mening med det, konstiga solon i slutet ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Guns N'Roses är ett band jag lyssnar mycket på nu för tiden så GnR gillar jag mycket nu. Jo jag har också börjat lyssna mer på dom :) Sista biten i Nowember rains är bara så skönt! Ow! Den förstör låten totalt :o Fattar inte mening med det, konstiga solon i slutet ^^ Nej det är ju det bästa i låten! Solot är så skönt! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Guns N'Roses är ett band jag lyssnar mycket på nu för tiden så GnR gillar jag mycket nu. Jo jag har också börjat lyssna mer på dom :) Sista biten i Nowember rains är bara så skönt! Ow! Den förstör låten totalt :o Fattar inte mening med det, konstiga solon i slutet ^^ tror det ska vara en del av Axls vrede och ondska.här är lite för er som gillar låten om des mysteri hela videon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Panzierchrist och Arch Enemy just nu! :) < Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Bästa låten ever! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Iron Maiden rulez the 80´z! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Headhunterz, men dom har inte gjort min favorit låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 In Flames, Sodom, KorpiKlaani. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.