allest4 Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Ja vilka spel har ni köpt från Playstation store? själv har jag köpt... ;) High Velocity Bowling Super starDust HD Gripshift PixelJunk Monsters Crash Bandicoot-PS1 Wild Arms-ps1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Bara gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Har bara laddat ner Demos, här är dom: Blazing Angels 2 Burnout Paradise Motorstorm Fifa Street 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Vad är pixelJunk och super stardust? Har sett dom mycket men har ingen aning om vad det är? Jag har i alla fall bara köpt warhawk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
felixan Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 grand turismo 5 och feel ski. men även lite demos -formel 1 -conflict denied ops -burnout paradise -metal gear solid -the club -turok -super stardust -the darkness Tror det var alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 Bara gta Eh, om inte jag har fel så finns inte GTA där eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 Jag har bara laddat ner demos hittils. =( Känner mig dock tvungen att skaffa Super Rub 'a' Dub och Super Stardust HD. >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 pixeljunk monsters (igentligen heter de bara monsters, pixeljunk är namnet på skaparen) Och något spel, hoppa fallskärm, skittråkigt. Även om man använder kontrollen till de.. och ja, jag har laddat ner en massa demos. Om ni ska ha demos ska ni lätt använda usa-storen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Inga. Enda som lockar är väl Mortal Kombat 2 på Classics och Pain. Har ett par demos däremot: Devil May Cry 4 - Ska ta bort, har spelet numera. Virtua Tennis 3 - Skitroligt, jag kan spela det hur länge som helst. Sugen på att skaffa fulla spelet. Armored Core 4 - Trodde det skulle vara roligare, men nä... Uncharted: Drake's Fortune - Var inte så kul som jag trodde. Men det är ok. skate. - Styrningen var inte alls så rolig och bra som tidningarna skrev. Överskattat, det kan jag säga trots att jag endast testat demot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.