Duali Skrivet 25 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Ocarina of Time Majora's Mask Letar fortfarande efter Banjo-spelen Ja de är roliga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelda4ever Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Zelda Ocarina of Time Zelda Majora's Mask Super Mario Mario Kart Super Smash Bros Yoshi Story Banjo Kazooie Snow Board Kids Det är typ alla jag har! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Banjo tooie, super mario64 zelda ocarina of time och mario party 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Har bara super mario ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Super Mario 64 (Utklarat) The Legend of Zelda: Ocharina of Time (Utklarat) Mario Kart 64 (Utklarat) Pokémon Snap (WTF? Spelet var riktigt skumt tyckte jag) Pokémon Stadium (Utklarat) Banjo & Kazooie (Fastnade någonstans och har aldrig orkat fortsätta) Football Manager (Väldigt tråkigt spel :P) Yoshi's Story (Utklarat) Jag saknar N64 tiden :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg