kadamar Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Tjena jag har en nokia 5200 med ett micro SD minneskort och jag satt lösen på det i julas och nu när har köpt ny mobil och skulle använda så är de lösen skyddat och kommer inte åt mina filer rätt så viktiga. och den funkar inte på 5200 nå mer heller. nån som vet hur jag kan typ "hacka" det:P har testa allt jag skulle kunna tro de är. Tacksam för svar:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Tjena jag har en nokia 5200 med ett micro SD minneskort och jag satt lösen på det i julas och nu när har köpt ny mobil och skulle använda så är de lösen skyddat och kommer inte åt mina filer rätt så viktiga. och den funkar inte på 5200 nå mer heller. nån som vet hur jag kan typ "hacka" det:P har testa allt jag skulle kunna tro de är. Tacksam för svar:) Öjm, knappa in det lösenord du satt på kortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 6 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 ojj glömde skriva att inte kommer ihåg det xD så därför kommer jag inte åt filerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nisen_cool Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 om du kan skriva in flera gånger olika lösen utan att den blockar dig effter 3 misslyckade så kan du googla effter brutal force lr nåt liknade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 8 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 (redigerat) om du kan skriva in flera gånger olika lösen utan att den blockar dig effter 3 misslyckade så kan du googla effter brutal force lr nåt liknade okej tack ska försöka:D ne de gör den inte som tur är:P Fast jag hittar alldrig rätt brute force:S länk?:P Hittade men filformated stöds ej:S Redigerat 9 Februari 2008 av kadamar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.