elin1101 Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 (vet inte vilken forumdel denna ska in på, men tror här(?) ) ronaldinho är ju den "bästa" herrliga spelaren, iaf vad jag tycker, kolla in, han är HELT otrolig!!. Om man ser ifrån den damliga sidan, är marta vivera da silva som ronaldinho då?. Om ni inte vet vem marta är så heter jag brrrissdkla. men jag förstår om ni inte vet vem hon är...kvinnlig fotboll är inte lika stor som för herrar...trisst men sant, *vf är de aldrig jämt? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Ja, jag tycker att Marta är damfotbollens svar på Ronaldinho, tycker även har hon har revolutionerat damfotbollen lite. Jag tror flera har börjat titta på damfotboll sen hon dök upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 hej brrrissdkla :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RamJam1921 Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 Marta är INTE ronaldinho av damfotbollen, just nu har Ronaldinho en otroligt dålig period, så Marta är bättre. :D Hoppas på att ronaldinho ska bli bra igen, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 Marta är INTE ronaldinho av damfotbollen, just nu har Ronaldinho en otroligt dålig period, så Marta är bättre. :D Hoppas på att ronaldinho ska bli bra igen, Ronaldinho är trots allt världens bästa fotbolls spelare, och Marta är världens bästa kvinnliga fotbolls spelare. Så ja, dom är lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 Marta är INTE ronaldinho av damfotbollen, just nu har Ronaldinho en otroligt dålig period, så Marta är bättre. :D Hoppas på att ronaldinho ska bli bra igen, Ronaldinho är trots allt världens bästa fotbolls spelare, och Marta är världens bästa kvinnliga fotbolls spelare. Så ja, dom är lika bra. Tänk på också att damfotboll inte håller lika hög klass som herrfotboll (ärligt talat), så Ronaldinho är rätt mycket bättre. Dessutom är världens bästa fotbollsspelare enligt Fifa Kaká. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 Dessutom är världens bästa fotbollsspelare enligt Fifa Kaká.det borde vara cristiano ronaldo istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 Dock så utsåg FIFA, Kaká till årets spelare 2007. Ronaldinho var inte ens med på topp 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.