Gäst lordifan Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 Jag ska köpa ett spel till Ps2 men vet inte vilket? vet ni något bra spel? Jag gillar skjutar spel.. Jag har tänkt på Black men är det bra..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ixam Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 (redigerat) Köp GTA SA, roligt att sitta på taket på hamburgeresturangen och skjuta folk med AK-47. :P :P Redigerat 7 Februari 2008 av ixam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 japp,köp GTA SA. kul om man gillar skjutspel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OstBolleN Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 Black är hyffsat bra och GTA SA är ännu bättre ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 GTA-3-VC-SA-LCS-VCS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sangoo Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 så klart GTA SA det äger :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rambo63 Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 yes GTA SA är roligast när man står på Godståget och stjuter dem på tåg stationen med en deasert eagle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 GTA SA såklart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swemaster7 Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 Köp GTA SA, roligt att sitta på taket på hamburgeresturangen och skjuta folk med AK-47. :P :P haha vist är det :lol: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg