27Caramele Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 som rubriken säger. är det så att gh 80´s är svårare än 3:an? caffeterian i skolan har skaffat gh 80´s ochjag tästade det och det kände som om man var tvungen att vara exakt på noterna. stämmer det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 Man är tvungen att träffa exakt på alla noter på GH-spelen. Men jag tycker att Rock´s The 80´s är lättare, det är mycket färre låtar.(och lättare) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 ja det tycker jag också.Plus att hammer-onsen suger på 80´s. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Det var ju Neversoft som tog över Guitar Hero serien efter 80's så dom gjorde hammer-ons och pull-offs lite lättare(enligt mig)för när jag hade kört 3:an i ungefär 2 veckor testade jag dom tidigare spelen bara för skojs skull och då tyckte jag H-O och P-O var väldigt svåra så jag skulle nog säga att det är svårare på ''80's'' än vad det e på ''III''. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_Winner Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Jag kan inte påstå att det är svårar. Through Fire And Flames är ju omöjlig på expert på GH3. Nej, Gh3 är svårar än The 80s. Däremot gillar jag låtarna mer på The 80s. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Jag kan inte påstå att det är svårar. Through Fire And Flames är ju omöjlig på expert på GH3. Nej, Gh3 är svårar än The 80s. Däremot gillar jag låtarna mer på The 80s. Jag har klarat den :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swemaster7 Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 (redigerat) nej guitar hero 3 är svårare Redigerat 29 Februari 2008 av swemaster7 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Jag kan hålla med om att Guitar Hero III har svårare låtar men det är lättare att träffa noterna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheAvatar Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 (redigerat) Guitar hero III är svårare (Ta bara en titt på t:ex Throught the fire and flames från gh3 och jämför den med den svåraste 80s låten så märker du nog en ganska enorm skillnad :P). Men är gh3 det första spelet i serien som man spelar så blir det jobbigt att vänja sig vid Rock the 80s ho/pos Redigerat 15 November 2008 av TheAvatar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Jag kan inte påstå att det är svårar. Through Fire And Flames är ju omöjlig på expert på GH3. Nej, Gh3 är svårar än The 80s. Däremot gillar jag låtarna mer på The 80s. Jag har klarat den :P Ouimette; Geek...? Halo_winner; Srsly, så det är den enda svåra låten då lr? rofl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg