JYCKEN Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 NES äger och det är kul med pistol till! ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 ÄR DET NÅGON SOM HAR DET DÄRA SKIT SPELET LÄNGRE?????????????????????????????????????????????? Ja, jag har ett nes som är skitbra (men den funkar inte längre) och som är mycket bättre än ditt lilla playstation! Och förresten.... Du har ett skit fult NAMN! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Nej jag har inget skitspel. Men jag har en TOPPENkonsoll som heter NES om du undrar. mycket MYCKET bra sagt=) :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Jag skiter om jag får en varning när jag skriver detta,men ä det nån som håller me om att gamecube_suger ä dum i huvet. PS: Nån som ä me på att sno poäng av han , om alla snor samtidigt måste han förlora ganska mycke poäng,PM:a mig då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 :rolleyes: Ah, NES. Ljuva barndom. Har faktiskt två stycken, ifall det första skulle gå sönder. Sedan har jag ett 50-tal spel också.... Det ruinerade verkligen ens föräldras budget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Ett sådant Nintendo-8 bit har jag haft men min korkade bror bytte bortd et mot ett gameboy color.Vi hade Legend of Zelda till det och några fler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Ett sådant Nintendo-8 bit har jag haft men min korkade bror bytte bortd et mot ett gameboy color.Vi hade Legend of Zelda till det och några fler. Varför bytte han det mot ett gameboy?.... Kan ni inte byta tillbaka?.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cohac Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 de va färdigutvecklagt vid 1975-76! och super nintendo kom inte förren type 1995-96! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 finns det pokemon till ness? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 tror inte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 De4t finns förmodligen inte, eftersom pokemon blev klart först 95, och då gjordes det inte längre nåra nya NES-spel, alla spel gjordes till SNES. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 nes konsollen äger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg