Gäst GunsNroses Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Skrivet 8 Februari 2008 tja. jag har gjort A och B del i svenskan. det gick bra. men hur gick det för er 92or? var det svårt eller? Citera
Snake Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Skrivet 8 Februari 2008 Yes, det gick bra. Däremot så var uppsats-delen jobbig IMO, då jag suger på att skriva uppsatser. Citera
TheGreatest Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Skrivet 8 Februari 2008 tja. jag har gjort A och B del i svenskan. det gick bra. men hur gick det för er 92or? var det svårt eller?du är inte så smart va? en p24 som gör nationella proven nu... Citera
Trips Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Skrivet 9 Februari 2008 tja. jag har gjort A och B del i svenskan. det gick bra. men hur gick det för er 92or? var det svårt eller?du är inte så smart va? en p24 som gör nationella proven nu... han kanske ljuger om sin ålder :o Citera
Gäst GunsNroses Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Skrivet 9 Februari 2008 tja. jag har gjort A och B del i svenskan. det gick bra. men hur gick det för er 92or? var det svårt eller? du är inte så smart va? en p24 som gör nationella proven nu... han kanske ljuger om sin ålder :o japp, så är det faktiskt. jag har försökt att ändra men det går inte. Citera
Gäst hejhejhej Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Skrivet 9 Februari 2008 Uppsatsen gick så där <_< men läsförståelsen gick mkt bättre :) Citera
Trips Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Skrivet 9 Februari 2008 tja. jag har gjort A och B del i svenskan. det gick bra. men hur gick det för er 92or? var det svårt eller? du är inte så smart va? en p24 som gör nationella proven nu... han kanske ljuger om sin ålder :o japp, så är det faktiskt. jag har försökt att ändra men det går inte. ok, har alltid trott att du e 24 :P Citera
Oddset Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Skrivet 10 Februari 2008 Jag tror att det gick bra. Det får man ju iofs se först efteråt. >.< Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.