Hoppa till innehåll

Bästa Classen  

111 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Skrivet

Asså jag vill göra en ny gubbe på horde sidan har bara en lvl 10 där .. lol.. men kan inte bestämma mej vad, så förslaget som vinner kommer väl jag vara, sen är det kul att se vilken class som är populärast på wow, själv så tror jag att hunter är det

• Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

warrior har ganska nice dps så ja rösta på den, ja själv som har en warrior tycker att warrior både är roliga att lvla, pvpa och pvea me :>

Skrivet

Jadu själv tycker jag att alla classer är roliga men roligast är nog rogue/hunter

Min main är shaman men det är ganska tråkigt att va det i pvp, alldeles för mycket totems och för lite attacker

Skrivet

Finns inget roligare än en twink rogue lvl 19/29.. Men samtidigt så är warrior roligast att levla med. :)

Min röst faller då på Rogue.

Skrivet

Jag tog warrior. De är roligast på 70 när man har bra gear och kan göra något, annars är dom skit =(

Jag tycker inte warrior alls är roligt att levla, jag har snart levlat upp 3 warriors och jag känner inget för dom som jag gjorde när jag levlade min hunter/druid(Moonkin).

Ska du ha det roligt att levla, testa en balance speccad druid. Du kommer få dricka ofta, men det är faktiskt en upplevelse när man blir lite högre level och får massa med spelldamage =>

• Skapa ny...